06 Nisan 2009


Savaşsız barış olmaz,
Ne yazsız kış vardır,
ne de kışsız yaz.
Uzak ve yakın,
erkek ve kadın,
kara ve ak,
yüksek ve alçak,
hafif ve ağır,
yokuş ve bayır
yalnız karşıt değil birdir,
çünkü
birinin varlık
nedeni
ötekidir.
Kir durmadan arılaşır,
arılıktan çıkan ise
hep kirdir...
Çemberin üstündeki her nokta
hem başlangıç
hem de sondur.
Evrendeki bütün karşıtlar
canlı birlik içinde
döner durur...
+
Herakleitos

Gezmeyi, okumayı, müzik dinlemeyi seven Nily'nin güncesi "La Dolce Vita"... blogunda kullandığı müzikler ve resimlerle ilgimi çekti öncelikle... Ama sadece bu kadar değil elbette yazıları da ilgi çekici...
Gezelim, görelim, öğrenelim tadında ki kısa gezi notları, iyi dilekleri, pozitif kişiliği, sosyal bilinci ile Seyyah (Nily)'ın 76 dost izleyicisi var. Buyurun sizde katılın. Nily ve 'La Dolce Vita'

Eskisi gibi olmayacağını anladığımda
Bekliyordun sözlerin bittiği noktada
Yumruklarımı sıktım o anda
Avucumdakiler parmaklarımın arasından aktığında
Tek bir damla yaş kaldı göz pınarımda
Vuslat ve vedanın yaşandığı dağda
Bir çiçeğin yaprağına bıraktım onu da


Blogunda kullandığı şarkılardan örnekler;
Shirley Bassey - Life Goes On


Juanes - La Camisa Negra


Yorum
Seyyah dedi ki...
Sevgili Sade, bu güzel tanıtım için çok teşekkür ederim.
çok mutlu oldum. bu sayede blogunuzu da tanımış oldum.
tekrar teşekkürler ve sevgiler..
Sade dedi ki...
Merhaba Nily, beğendiğine sevindim. 'Güzellikler paylaştıkça artar' ümidim ile güzeli, iyiyi, övgüyü hak eden blogları bir araya toplamaya çalışıyorum, senin blogun da bundan çok daha iyi tanıtımları ve övgüleri hak ediyor eminim. Bende sana kendi dünyanı biz okuyuculara açtığın ve bizimle paylaştığın için çok teşekkür ederim.