09 Nisan 2010

StumbleUpon sitesinin blog içeriğinizin kolayca paylaşılması için geliştirmiş olduğu paylaş tuşları hakkında daha önce StumbleUpon Paylaş Tuşu Ekleme yazısını yazmıştım. Şimdi de bu tuşlardan farklı olarak StumbleUpon sayısını gösteren paylaş tuşunu Blogger blogunuza nasıl ekleyebileceğinizi anlatacağım. Tweet, digg, delicious gibi sayaçlı paylaş tuşlarından sonra şimdi de sırada Stumble tuşu var.

StumbleUpon sitesinin sizler için düzenlemiş olduğu bu tuşların kodlarında herhangi bir düzeltme, oynama yapılmasına gerek yok. Direkt olarak, sitenin sağladığı kodu temanızda uygun yere yapıştırmanız yeterli. Böylece, blogger blogunuza StumbleUpon Sayısını Gösteren Tuşu Ekleme yapabileceksiniz.

Gelelim hangi adımların izlenmesi gerektiği konusuna.

Öncelikle StumbleUpon Buttons sitesini açın. Kullanmak istediğiniz StumbleUpon Sayısını Gösteren Tuşu seçin.

StumbleUpon-paylas-tusu-blogger

Ardından açılan sayfada kullanmak istediğiniz platformu seçin. Blogger kullanıcısı olarak, Blogger seçeneği yerine en üstteki "Any web page or blog" seçeneğini seçin.

Ardından açılacak sayfada size alttaki gibi kısa bir kod verilecek.
<script src="http://www.stumbleupon.com/hostedbadge.php?s=1"></script>

Bu kodu temanızda Blogger Kontrol Paneline Giriş Yapın. Yerleşim ► HTML'yi Düzenle yolunu izleyin. Alttaki kodu temanızda bulun.
<data:post.body/>

bulduğunuz bu kodun hemen üst satırına StumbleUpon Sayısını Gösteren Tuş kodunu blogger temanıza ekleyin.

Eğer, StumbleUpon sayısını gösteren tuşun sadece yazı sayfasında görüntülenmesini istiyorsanız, İstediğiniz sayfada eklenti gösterme yazısından faydalanabilirsiniz.

Kolay Gelsin...
Yorum
turkuazlale dedi ki...
Verdiginiz bilgi sayesinde şimdilik sorunumu çözdüm,teşekkür ederim kolay gelsin.
Unknown dedi ki...
Teşekkürler. Butonu koydum ancak post.body'nin altına koyup anasayfada gösterince(ki ben anasayfada görünsün istiyorum) üstündeki konuyu paylaşmak yerine anasayfayı paylaşıyor her defasında. Ben yazı sayfalarına koymak zorunda kaldım. Sizde de öyle mi oluyor acaba?
Sade dedi ki...
@Tyler: Şuan için evet söylediğin gibi. Yazı sayfasında kullanımı uygulamak gerekiyor.
Blogger Bilgi dedi ki...
teşekkürler
Adsız dedi ki...