08 Nisan 2010

Blogger Video Paylaşım Teması BloggerTube ile ilgili temel sorun; Bloggertube Slider kısmının belli bir süre sonra çalışmamasıydı. Bu konu hakkında yine temayı oluşturan kişi olan Dante Araujo konuya çözüm getirmiş. Bloggerin ilk Video Paylaşım Teması - BloggerTube konusu ile de temayı anlattığım için çözüm önerisini de yazmak şart oldu. Özellikle son gelen yorumlar ile bu yazıyı yazmanın BloggerTube tema kullanıcılarının faydasına olacağını düşündüm.

Sorunu çözmek için, Otomatik Slayt (Slider) kısmının çalışmasını sağlayan iki adet .js uzantılı dosyayı güncelemek gerekiyor. Böylelikle sorun çözülecek.

İndirmeniz gereken iki dosya şöyle;

easySlider1.7.js ve galleryvideo1.js

Bu dosyaları indirin ve sizlere daha önce javascript dosyalarını yüklemeniz için sunduğum çözüm öneri yollarından birini kullarak yükleyici siteye yükleyin. Bunun için Blogger'da JavaScript Kullanımı için çözüm önerileri yazısından faydalanabilirsiniz.

Yükleme işleminden sonra temanızda alttaki adresleri bulun ve yüklemiş olduğunuz dosyaların adresleri ile değiştirin. Değiştirilmesi gereken adresler şöyle;

http://bloggertube.googlecode.com/files/easySlider1.7.js

ve

http://bloggertube.googlecode.com/files/galleryvideov1.js

Değişiklikleri yaptıktan sonra temanızı kaydedin. Blogger Slider Sorunu - Çözüm Önerisi şimdilik bu kadar. Eğer bu sorundan başka herhangi bir sorun ile karşılaşırsanız, lütfen yorumlarda belirtin.

Kolay gelsin...
Yorum
Consigliere dedi ki...
Zeynel bey merhaba tekrardan,bu mystique tema ile ilgili çalışmaları tamamladım,temayı siteme entegre ettim.Ancak sanırsam temanın özelliği olan (Son yorumlar vs).js sitenin açılışını inanılmaz derecede yavaşlatıyor.Bunu nasıl kaldırabilirim ve menuyu bannerın altına çekmek istiyorum.

Teşekkürler..
http://bahsinadresi.blogspot.com/
Metin dedi ki...
Ellerinize sağlık. Sayenizde bloggerla ilgili bilgilerimizi geliştiriyoruz :)
MeteCanGazi dedi ki...
Sorunum Çözüldü Teşekkürler
Ancak Bir Sorunum Daha Var.Sitemde 12 Video Olmasına Rağmen Anasayfada 7 Tanesi Çözüyor.Sizin Sitenize Baktığımda 9 Tane Var.Bunun Çözümü Var Mıdır?
Adsız dedi ki...
Merhaba arkadasim slider demissin orda manset yerini mi diyorsun onu nasil aktif hale getirebilirim birseyler yazmissin ama hic bir sey anlamadim bir daha aciklayici bir sekilde anlatabilirmisin rica etsem indirdigimiz dosayi nereye yukleyecez jawascripti yani
SaHiN dedi ki...
Çoook tşkederim

http://takipteyiz.blogspot.com/2009/07/bloggerda-javascript-kullanm-icin-cozum.html bu sayfandaki anlatımdan bişey anlamamıştım ama bu süper olmuş kısa ve öz çok tşkedrim sorunu çözdüm

Site Adresim: http://youtube-tk.blogspot.com/
Furkan Özden dedi ki...
Heytt be. Yaptım oldu :D Baylar bayanlar, js dosyalarını upload etmek için yana yana site aramayın, dropbox.com sürükle yükle yöntemi ile çalışıyor. Sitemi merak ettiyseniz.
ykmuzik.tk ; )
Ercihan dedi ki...
yapamadım bilgisayara indirdim ama ne yapacağımı anlamadım
isoso dedi ki...
crazyless ayarlar-biçimlendirme-En fazla şu kadar göster kısmından ana sayfada istediğin kadar video gösterebilirsin.
izlea dedi ki...
Merhaba (http://bloggertube.googlecode.com/files/easySlider1.7.js ve http://bloggertube.googlecode.com/files/galleryvideov1.js) bu adresleri bulamadım bende yok, slideri kaldırmamız mümkünmü acaba.
NESLiiCE dedi ki...
BENiMDE COK ÖNEMLI BiR SORUNUM VAR. Blogumda yeni yayinladigim postlar yada yazilar diyeyim beni izlemekte olan arkadaslarimin blogunda gözükmüyor her seyi denedim ayarlar google sorunlari cözüm önerilerini falan ama hic bir bilgiye ulasamadim acaba bu konu hakkinizda bilginiz varmi. Varsa eger nesliceblog@gmail.com adresine cevap olarak göndermenizi rica ediyorum lütfen...