07 Nisan 2009

Arada sırada aklınıza gelip de kendinizi sorguladığınız olur mu ? Dürüst bir şekilde bunu yaptığınızda elde ettiğiniz veriler kişiliğinizle ilgili neler gösterir ? Ya da şöyle diyelim:

Çıkan sonuçlar doğrultusunda kendinizi sever miydiniz?

Bu yazı ve benzer konularda sorular soran, cevaplar veren Zeugma'nın 2 blogunu da beğenirsiniz diye ümit ediyorum. Okuyucularına, hayattan ve kendi ruh hallerinden kesitler sunuyor. Psikolojiye meraklı olduğu hemen hemen her yazısından belli olan Zeugma özellikle aşk, mutluluk, umut, yalan gibi konuları irdeleyerek bu merakını biz okuyucuları ile de paylaşmış. Sanırım, en farklı yazısı, yıllar önce irtibatının kesildiği arkadaşına ulaşmak için yazdığı yazıdır. Aranan kişi; 'Kerstin Hessenauer' gören, bilen, duyan varsa lütfen haberdar etsin. Zeugma'nın arkadaşını bulması adına da sanırım ufak bir yardım olmuştur. Zeugma'ya giden gizli yolu keşfet!

Diğer Blogu Tamamen Şiir içerikli, örnek;
Küçük bir oğlan ağlıyordu
Küçük elleriyle
Gözlerini oğuşturup..
Ürpererek uyanmıştı,
Dönmüştü çocukluğuna.
Sonra kapattı gözlerini,
Küçüldükçe küçüldü,
O küçüldükçe
Büyüdü hüzün.
Acılar sardı her yanını..
Yine yağmur vardı
Ve yapayalnızdı..
+

İlgi alanı şıklarından şiir seçeneğini işaretleyenler varsa ve bu yazıyı okuyorsa, işaret edilen bloga bir ziyaret kayıp zamandan çok kazanç olacaktır. Hiçlikten öte, şiirsizlikten beri, destur bire deli! Ben şiir yazsam (yazabilsem) çok kötü, en kötü hatta kötününde kötüsü olurdu. Bu bir kabiliyet, Allah vergisi bir yetenek, bu yeteneğe ve kabiliyete sahip olabileceğine inandıklarımızı sevgimizle, desteğimizle, olumlu eleştirilerimizle,... onları motive etmeli ve devamlılıklarını sağlamalıyız. Kim bilebilir, kimin daha iyi olduğunu? Buyurun, şiire doyun!


Konuyu buraya nasıl bağlayacağımı bilemedim, yalpa yapmadan dikine pas vereyim. Hayatımıza bir giren pir giren Google'un 10 yılının kısa bir özeti mahiyetinde ki videonun sizlerinde ilgisini çekebileceğini düşündüğümden paylaşmak istedim:

Ten Years of Google | Google'ın 10 Yılı



Yorum
Zeugma dedi ki...
Merhaba;
Sana nasıl teşekkür edeceğimi inan bilemiyorum. Ve gözlerim doldu şu an..
Dünden beri bana blogumdan haber verdiğin bu sürprizin peşindeydim. Linki ancak şimdi açabildim :)
Öncelikle gözlerime inanamadım desem inanır mıydın? Beni ve bloglarımı göklere çıkarmışsın. Sözler tükendi sürprizin karşısında ...
Bu incelik akan zarif davranışın için sonsuz teşekkürlerimi iletiyor ve sevgiler gönderiyorum..
Zeugma dedi ki...
Merhaba..bir önceki yorum ulaştımı bilmiyorum..
Siten çok zorluyor.Sayfa sürekli donuyor.Tam 1 saattir uğraşıyorum inan..
Tarayıcı değiştirdim şimdi ama bilmiyorum sonucu..
Tekrar teşekkür ediyorum..
Sunduğun bu güzellik için..Her şey için..Harikasın..
sevgilerimle...
Sade dedi ki...
@Zeugma: Blogumun neden böyle bu kadar zorlandığını çözemedim gitti. Yorum yazmak isteyen arkadaşların birçoğu aynı dertten muzdarip.

Süprizimi beğendiğinize çok sevindim. Umarım, Sizin gibi kelimelelerle dans edebilen yetenekli bir blogcuya az da olsa tanıtım ve destek adına bir katkım olur.

Herşey gönlünüzce olsun.
Saygı ve Sevgilerimle...