03 Nisan 2009

Az konuşma, çok iş. "Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz" Üretken insan nasıl olur? Tembel insan yaratıcı mıdır? Yaratıcılık sadece sanatla veya edebiyatla mı ilgilidir?

Slaytshow geliyor:


Henri Laborit'e göre yaratıcı insan tanımlaması:
"Yaratıcı İnsan, bizi öbür canlılardan, yakın akrabamız maymunlardan bila ayıran temel niteliğimize parmak basıyor. Düşgücü, imgelem, insan beyninin özellikle alın yöresinde toplanan hücre ve dizgelerin sağladığı olanaklara var olana bakıp yeni yapılar yeni örgülenmeler düşleyebilen ve düşlediklerini gerçekleştirebilen bir varlık."

Tabi ben burada yaratıcı kelimesi yerine üretken kelimesini tercih ederim, ayrıca da yakın akrabam olarakta maymunu hiç düşünemiyorum? Evrim Teorisi, teori olmasına karşın neden bu kadar tutulmuştur onu da detaylı araştırmak gerekir. Neyse, üretken bir insan ve blogu harkulade işler çıkarmış, kendisini en samimi duygularımla tebrik ve takdir ediyorum. Hayran kalacağınız çalışmalrı var. Hiç durmayın hemen ziyaret edin.

Sade bir blogger teması kullanıyor ve 98 olan izleyicisi benimle 99 oluverdi.
BU BENİM DÜNYAM...
DÜNYAMA HOŞGELDİNİZ


Yorum
pRncfRn dedi ki...
Hmm hoş bir bloga benziyor ama bir kaç tane daha vardı böyle blog çok sürekli takip edilemiyor açıkçası...

Teşekkürler!
Malla dedi ki...
Blogumu beğendiğinize çok sevindim:))Ben bu bloga çok emek veriyorum ve siz bunu anladınız.Çok mutlu oldum .Teşekkürler...
Sade dedi ki...
@pRncfRn: bence bu blog takipe değer zira o kadar emek var ki!

@malla: emeğin için çok saol gerçekten takdir ettim. Hem bu kadar güzel işler yapıp hemde blogunda yazman gerçekten çok büyük bir özveri. Üretkenliğinin sonsuzlaşmasını diliyorum:D