30 Aralık 2008



Midemde Kelebekler Uçuşuyor Be:) ne demek olabilir diye düşündüm yazıyı okumadan bu arada da yazıya eklediği Yasemin Mori'den Nolur Nolur Nolur şarkısını dinledim. Ama sonuç hüsran anlatılmak istenen ne olabilirin cevabını bulamadım. Yazıyı okudum aşk meşk işleri olduğunu öğrenince ''Allah Mesut Etsin'' diyerek diğer yazılara geçtim. bol mim li olaylardı konular ilk sayfada ve daha çok bir günlük. İç dökme, rahatlama gibi adeta. 107 tane izleyici var şuan. İlgi çekici olabilmiş ki bu kadar izleyicisi var diye düşündüm. Camilla'nın Günlüğü sizinde ilginizi çekebilir.

Konu ile alakalı olup olmama gibi bir zorunluluk çerçevesine girmeden Atasözlerimizi yada özlü bir sözü yazının altına not babında yazmaya karar vermiş bulunuyorum. İyi mi? kötü mü? Ne kötülüğü olacak canım atasözü okumanın. Hem işe yarıyan bir atasözü aklınızda kalırsa; alemlerde, arkadaş çevrelerinde, muhabbet aralarında kültürel bir laf etme şansı ve entellektüel bir izlenim için ilk giriş cümlesi atasözünüz olsa fena mı olur?

Atasözü:Abanın kadri yağmurda bilinir.
Her şeyin bir değeri vardır. Bir şeyin gerçek değeri (kadri) ise, ona gerçekten ihtiyaç duyulduğu zaman ortaya çıkar.
Yorum
~PakKaramu~ dedi ki...
Assalamu'alaikum Wr,Wb

I am very, very sorry! are you muslimah ? please porgive me
Sade dedi ki...
A.S.

Yes, I'm muslim. How can I help you?
Camilla dedi ki...
cok cok tesekür ederim ya.. cok mutlu oldm gercekten:)
Sade dedi ki...
tüm övgüler sizinle olsun.
ozgurruya dedi ki...
Camilla'ya blog açma fikrini sunan ve bu konuda ona az birazcık gaz veren birisi olarak ne kadar da haklı olduğumu görüyorum. Ona blog açması fikrini söylerken bile merak uyandırıcı bir blogunun olacağını vurgulamıştım.
Sade dedi ki...
iyi ki gaz vermişsisniz! Merak uyandıran bir blog gerçekten başarılarının devamını dilerim.