30 Aralık 2008

Hemen her yazısının altına özenle seçilmiş şarkılar seçen, kullandığı fotonun bile kaynağını göstererek, hakkı hakka teslim etmesini bilmişliği ile burdan da ona bir hak teslim etme töreni düzenlemeye karar verdim. Törenin olmassa olmazlarıda olsun.

* metresim biçim biçim konu başlığındaki; kung-fu panda izlemek ve çocuklardan daha çok eğlenmek... şıkkı ile ana başlığı bağdaştırma çalışmaları yaptığım bir tören olsun.

* santayla aramızda bir anlaşma var ona uymazsa çok bozulucam... sözü ile imzaladığını ögrendiğimiz anlaşmanın gizli maddelerinin açıklandığı bir tören olsun.

* eski kara kutu atarileri çok özlüyorum deyişine istinaden hediye olarak atari ama kara kutu atarinin teslim edileceği bir tören olsun.

Olsun da olsun...

Atasözü:Abdala “kar yağıyor” demişler, “titremeye hazırım” demiş.
Yoksulluk ve sıkıntı içinde yaşayıp eziyet çekmekte olan kimseler, karşılaşacakları zor şartlardan endişe duymazlar. Çünkü onlar bu şekilde yaşamaya alışıktırlar.
Yorum
kelebenk dedi ki...
beni çok mutlu ettin.... burdan sana hediyem kocaman bir öpücük olsun!
Sade dedi ki...
mutlu olduysanız ben daha mutlu oldum. Teşekkürler.