29 Aralık 2008

Eşiniz hediye olarak bir fahişe verse ne yaparsınız? Hem bir tebessüm uyandıran hemde hafif paranoyaya sürükleyebilen bir soru sorma başarısı yakaladığı için tebrik ederken ayrıca Followers / İzleyicler kısmımada ilk kayıt yaptıran olması ile beni şaşırtmıştır kendisi. Oysaki bu blogtan daha bir bilemediniz 2-3-5 kişinin haberi vardır diye düşünüyordum. Tahminimi geçmiş ziyaret eden sayısı. Umarım bişeyleri farklı bir bakış açısı ile gösterebilir ve belkide bir otorite olurum ne dersiniz. Yok artık demeyin olurum bana belli olmaz.

Neyse dönelim tekrar Arzu'nun incilerine, Arzu öncelikle Second Life için hazırladığı kayıt yönergesi ile de bu konuyu merak edenlere de bir yol göstermiş.
Yorum
Arzu Breda dedi ki...
Sevgili Zeynel,

Öncelikle, hakkımda söylediğin güzel sözler için çok teşekkür ederim. Blogunda sayfama yer verip tanıttığın için, ayrıca teşekkür ederim. :)

İnsanları şaşırtmak, genel olarak pek adetim olmasa da, arada bazı sürprizler de yaptığım vakidir. Sana yaptığım da, bu sürptizlerden biri olmuş demek ki. :)

Ben de sana blog yolculuğunda başarılar dilerim.

Her şeyin gönlünce olması dileklerimle,

Sevgiyle kal...
Sade dedi ki...
Çok detaylı bir inceleme yapamıyorum bloglar hakkında ama yinede genel itibari ile sınıfsal olarak ayırıp kayda değer olnalrı aralarda cımbızla cekmeye calısıyorum. Bakalım başlangıç fikri ile iyi bir blog sistemi ileride ne olur görecegiz. Esasen unutkanlıgıma ve takdire sayan bloglara birer teşekkür borcunun ödenmesi için yapmış oldugum bir blog ben ne diyorum ya aman neyse işte sen anlamışsındır umarım.