29 Aralık 2008

Bazen elimde olmayarak takılıyorum bir bloga. Bu blogda yer alan özenle seçilmiş müzikler ele geçirdi beni. Sevdim, özellikle de Yves Montand'den bir şarkı görünce. İçerik falan hak getire, gözüm görmedi hiç bir şeyi. ''Bakılmalı'' dedim kendi kendime. İlerleyen sayfalarda Her Şeyden Biraz blog yazarının son zamanlarda dinlediği en iyi 10 şarkıyıda listesini görünce gözlerime inanamadım, iyice ısındım. Hepsi özenli bir kulağın seçebileceği müziklerdi. Müzik blogu değil esasen ama benim dikkatimi özellikle blogda yer verdiği şarkılar çekti. Adından da anlaşılacağı üzere Her şeyden biraz serpiştirilmiş bloga. Ziyaret edilesi bir yer.

Son olarak, bende 'Her şeyden biraz' bloguna bir şarkı hediye edeyim.

Oldboy film müziklerinden ecnebice 'SOUNDTRACK' inden Dokuzuncu Şarkı;
Vivaldi - Four Seasons Concerto Concerto No. 4 in F minor, Op. 8, RV 297, "L'inverno" (Winter) (Kim Vivaldi'nin şarkısını tanımlamada Oldboy filminin soundtrack'ı olduğu belirtme ihtiyacı duyar ki?)

Bu blogun, Türkiye'de ziyaret edilen blog ve siteler içinde Alexa sıralaması : 76,243 dır. Takip listem blogunda Genel Kültür kategorisi altında Blog Tanıtımı yapılmıştır.
Yorum