27 Ocak 2010

Blogger yenilikleri hakkında sizlerle bilgi paylaşımında bulunuyorum. Zira bazen yenilikler gözden kaçabiliyor. Daha önce hakkında bilgi verdiğim bazı blogger yenilikleri şöyle; İstenen Etiketleri Listeleme, Etiket Bulutu, Devamını Oku, Yorumlarda Profil Resmi Ekleme ve son olarak Sayfaları Düzenle - Blogger Menü sıralayabilirim.

Şimdi de sıra yazılara konum ekleme (map to your location) yeniliğinde, tek yapmanız alttaki resimde de görebileceğiniz gibi yazınızı yazarken bir tıkla, yazıda geçen yerleri, yazının yazıldığı yeri,... Google Map sayesinde etiketlemek.

Spor blogu yazarıysanız; maçın oynandığı stadyumun konumunu ekleyebilirsiniz. Yemek blogu yazarıysanız; akşam yemeğini yediğiniz yerin konumunu ekleyebilirsiniz. Gezi blogu yazarıysanız; geziden anılarınızı paylaşırken, ziyaret ettiğiniz yerlerin konumunu ekleyebilirsiniz... Çok güzel ve faydalı bir eklenti.

konum-ekle-blogger

Yeni Blogger Özellikği Konum Ekleme, yazılarınızın sonunda şu şekilde görüntülenecektir;

konum-ekleme-blogger

Kolay gelsin...
Yorum
Simeranya dedi ki...
Kendi blogumda konum eklemeyi bulamadım ya da göremiyorum :(
Sade dedi ki...
draft blogger kullanırsanız görebilirsiniz. http://draft.blogger.com
refik dedi ki...
tamam ben konumu belirliyorum fakat temam eski uyumlu değil sanırım. temada çıkması için ne yapmam lazım
Sade dedi ki...
Merhaba, Draft Blogger kullanın ve Yerleşim, Sayfa Ögeleri yolunu izleyin. Blog kayıtlarını düzenle kısmına tıklayın açılan pencerede Yer kutucuğunu işaretleyin. Kolay gelsin...