19 Haziran 2009

Web Tarayıcında görüntülenen blog başlığı hakkında farklı seçeneklerin mevcut olduğu daha önce Başlıklarınızda Değişim: Blog Adınız ile Yazı Başlıklarınızın Yerini Değiştirin ve Sadece Yazı başlığınızı gösterme konuları ile anlatmıştım. Bu kez de web tarayıcısında görüntülenen blog isminin nasıl sağdan sola doğru sürüklenebileceğini (kaydırılabileceğini) anlatacağım. Bu uygulamaya örnek olması için deneme blogumda sizler için önceden denedim. Nasıl Görüntülendiğini merak edenler deneme blogumu ziyaret edebilirler.

Kesinlikle ziyaretçilerin dikkatini çekecek olan bu özelliği blogunuzda kullanmak için yapmanız gerekenler çok basit.

İlk Adım: Blogger hesabınız ile giriş yapın.
Adım 2: Yerleşim > HTML'yi Düzenle'ye tıklayın ve şablonunuzun yedeğini mutlaka alın.
Adım 3: Ctrl+F tuşlarına basın ve aşağıdaki kodu aratın
</head>
bulmuş olduğunuz bu kodun üstüne alttaki kodu yapıştırın;

<script type='text/javascript'>
var txt="Blogunuzun Tanımı";
var espera=200;
var refresco=null;
function rotulo_title()
{
document.title=txt;
txt=txt.substring(1,txt.length)+txt.charAt(0); refresco=setTimeout("rotulo_title()",espera);
}
rotulo_title();
</script>
Son Adım: Kırmızı ile renklendirilmiş olan Blogunuzun Tanımı kısmını kendinize özgü değiştirin. Temanızı görüntüleyin ve herhangi bir sorun yoksa temanızı kaydedin.

Kolay gelsin...
Yorum
Adsız dedi ki...
güzel paylaşım teşkkürler
Kara Drama dedi ki...
bende bunu arıyordum çok teşekkürler..
Kara Drama dedi ki...
sizin sayenizde oldu (=