20 Haziran 2009

Yeni bir internet sayfası ya da blog açmayı planlıyorsunuz ancak, devamlı okuyucularınızıda kaybetmek istemiyorsunuz. Ne yapmalısınız? Onları bir şekilde haberdar etmeye çalışabilir ya da eski web adresinizi yeni web adresine yönlendirebilirsiniz. Bu uygulamaya örnek olması için deneme blogumda sizler için uyguladım. İşleyişini merak edenler bu adresi ziyaret edebilirler. Ziyaret edenler otomatik olarak Takip Listem'in ana sayfasına yönlendirilecekler.

Bu uygulama için yapmanız gerekenler;

İlk Adım: Blogger hesabınız ile giriş yapın.
Adım 2: Yerleşim > HTML'yi Düzenle'ye tıklayın ve şablonunuzun yedeğini mutlaka alın.
Adım 3: Ctrl+F tuşlarına basın ve aşağıdaki kodu aratın
</head>
bulduğunuz kodun üstüne alttaki kodu yapıştırın;
<meta http-equiv="refresh" content="0;url=http://yeniadresiniz.blogspot.com"/>
Son Adım: Kırmızı ile renklendirilmiş olan yeniadresiniz kısmını kendinize özgü değiştirin.
Temanızı görüntüleyin ve herhangi bir sorun yoksa temanızı kaydedin.

Kolay Gelsin...
Yorum
Delfina ; dedi ki...
Bu harika bir uygulamaymış,blogcu.com'daki hesabıma deneyeyim hemen.Teşekkürler
Delfina ; dedi ki...
blogcu için olmadı ne yazık ki...
sanırım blogger şablonundan farklı orası.
k.a. dedi ki...
yine güzel bir uygulama...

geçtiğimiz çarşamba gününden beri blogger bünyesinde olan blogspot adreslerini bir sorundan dolayı domain adresine yönlendirmemeye başladı. bi umut bu yöntemi uygulayım dedim ama olmadı. sanırım bu yönlendirme aynı site için geçerli değil? ancak bir blogu başka bir bloga yönlendirmek için gayet kullanışlı.

'ARTPEREST'
YASTREB dedi ki...
saol cok işime yaradı
Adsız dedi ki...
Merhaba Sade,
Beni blogunuzun 'mübdelası' yaptınız, çok güzel yazılar koyuyorsunuz. Blogger a forum ekleme çok güzel, ona bakıyorum. Fakat ondan önce, bu yönlendirme işini statik sayfada yapmak istiyorum. Bildiğiniz gibi, benim ikinci blogum: http://yeme-mekanlari.blogspot.com . Ben bunun url sini kullanmak yerine http://gez-ye-ic.blogspot.com/p/yeme.html i kullanmak ve bu statik sayfadan yeme-mekanlari na yönlendirme yapmak istiyorum. Sorum, statik sayfadan nasıl başka bloga yönlendirme yapılacağıdır? Şimdiden teşekkürler
Sade dedi ki...
Çok teşekkürler, çok naziksiniz. Statik sayfalarınızı yönlendirmek için alttaki kodu kullanabilirisiniz;

<b:if cond='data:blog.url == &quot;http://gez-ye-ic.blogspot.com/p/yeme.html&quot;'>
<meta content='0;url=http://yeme-mekanlari.blogspot.com' http-equiv='refresh'/>
</b:if>
Adsız dedi ki...
çok teşekkürler. blogumu biraz web gibi kullanmak istiyordum, dinamik sayfa açamadığım için üç blog açmıştım. Bu yönlendirme ile amacıma nispeten ulaştım. İyi çalışmalar
Sade dedi ki...
Üç blog devamlı şekilde birbirini desteklerse güzel olabilir. Başarılar...
Adsız dedi ki...
Sağolun. Diğer bloglardan geri dönüş var, destekliyorlar birbirlerini. Tabii, yönlendirme sürecinde önce statik sayfa yükleniyor sonra yönlenme gerçekleşiyor. Bu da biraz süre alıyor. Bunu azaltmak şansımız yok herhalde.
TARİF BAHÇESİ dedi ki...
Merhaba,

çok güzel bir site. Bu bilginiz çok işim yaradı. Bende blogcu daki eski sitemi blogger deki yeni sayfama bağladım ve oldu :D.

ÇOK TEŞEKKÜRLER !!!
Adsız dedi ki...
hocam teşekkür ederim çok bisit bir yöntemle.. büyük bir dertten kurtardınız beni..iyi çalışmalar
Unknown dedi ki...
çok sağol kardeşim
Sağlıklı Yaşam dedi ki...
kardeş saol ama bu verdiğini ben denedim ama hemen yönlendirme yapmıyor. 0 saniye yaptığım halde ilk önce boş sayfa açılıyor 5-6 saniye sonra yönlendirme oluyor niçin ?
Müjde dedi ki...
tesekkur, harikasiniz!