06 Mayıs 2009

Blogunuzda yayınladığınız tüm yazılarınız ve yazılarınıza gönderilmiş tüm yorumların toplamını görebileceğiniz basit bir istatistiği blogunuzda görüntüleyebilirsiniz.

Bu Blogger eklentisi ile blogunuzda yazmış olduğunuz tüm yazılarınızın sayısını ve yazılarınıza yapılmış tüm yorumların sayısını tüm okuyucularınızla paylaşabilirsiniz.

1. Blogger adresinden kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yapın.
2. Kumanda panelinde yerleşim'e tıklayın.
3. Yönlendirildiğiniz sayfada "Gadget Ekle" seçeneğine tıklayın.
4. Açılacak olan pencerede, HTML/JavaScript seçeneğine tıklayın
5.Tıkladığınızda karşınıza gelecek ekrana aşağıdaki kodu yapıştırın;

<script style="text/javascript">

function numberOfPosts(json) {
document.write('Toplam Yazılar: <b>' + json.feed.openSearch$totalResults.$t + '</b><br>');
}

function numberOfComments(json) {
document.write('Toplam Yorumlar: <b>' + json.feed.openSearch$totalResults.$t + '</b><br>');
}

</script>

<ul><li><script src="http://BLOGADI.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=json-in-script&callback=numberOfPosts"></script></li>

<li><script src="http://BLOGADI.blogspot.com/feeds/comments/default?alt=json-in-script&callback=numberOfComments"></script></li></ul>
Kodda kırmızı ile yazılmış "BLOGADI" kısımlarına kendi blog isminizi yazınız.

Kolay Gelsin.
Yorum
ozgurruya dedi ki...
Aradığım bir eklentiydi. Kodları kullandım ve siteme ekledim hemen. Paylaşım için teşekkürler.
Zeugma dedi ki...
Çok teşekkür ederim sevgili Sade;
Uygulamayı aynen yaptım,''Blog İstatistiği'' kutucuğu aynen oluştu.
Ama ''Toplam yazı sayısı''arşiv listemdeki toplamla uyuşmuyor sanki.
Sorun nerede acaba?
Tekrar teşekkür ediyorum..
Sevgiyle kal.. 'ZEUGMA'
Sade dedi ki...
#ozgurruya: rica ederim. güzel durmuş sitede, 646 Yorumda süper bir istatistik dogrusu! güle güle kullan:D
Sade dedi ki...
#Sevgili Zeugma, bu eklenti sadece yayınlanan yazıların sayısını toplayabiliyor. Eğer arşivinde taslak halinde yazıların varsa onları göz ardı edecektir. Kayıtları Düzenle > Yayınlananlar yolunu izlersen toplamların uyuştuğunu görebilirsin. Bende toplamlar eşit. Eğer halen sorun varsa lütfen yorum ile belirt düzeltmeye çalışırım.
Zeugma dedi ki...
Evet,haklısın bak..Arşivimde taslak halinde yazı var epey.Onları da sayarsam sonuç doğru.
Bu şekilde bir sorun yaşamış olan öğrenmiş olacak bunu şimdi :)

Ama senin blogun benimkinden geç açılıyor,haberin var mıydı? En az 20 saniye boş beyaz bir sayfa halinde bekletiyor..
Blogundaki yeni hizmetlerini dört gözle bekliyor olacağım Sade..
Tekrar teşekkür ediyorum..
Sevgilerimle..
Sade dedi ki...
:) Problemin hallolmasına çok sevindim.

Kendi blogumun çok yavaş çalıştığının farkındayım, bunda blog etiket bulutu, tanıtımda kullandığım beslemeler, bazı efektler için kullandığım .js uzantılı dosyaları yüklediğim sitelerin bunları yükleme süreleri, Featured Content (Üstteki Tanıtım Kısmı) blogu maalesef çok yoruyor sanırım en sonunda bunlardan birinden yada birkaçından fedakarlık etmek zorunda kalacağım.
Hayalet10kolik dedi ki...
Hemen Bloguma ekledim. Çok teşekkürler.
'Balıkesirspor | 10Kolikler'
Sade dedi ki...
@:Hayalet10kolik: Şık durmuş sayfanda, güzel bir eklenti. Bu arada Balıkesirspor adım adım ikinci lige doğru ilerliyor. İnsallah günlüne göre olur.
Adsız dedi ki...
süper bir eklenti paylaştığın için çok teşekkürler...
Adsız dedi ki...
teknik bilgiler için teşekkürler..
Sade dedi ki...
rica ederim. faydası olduysa ne mutlu!
Mustafa dedi ki...
Teşekkürler
İçimden Geldiği Gibi dedi ki...
İstediğim gibi oldu.Teşekkür ederim.
Sezercan Keleş dedi ki...
güzel paylaşım kullanmaya başladım ..elinize sağlık