21 Nisan 2009

Okul zamanlarında mağlubiyetten sonra dersi dinlemeyip ilk 11 çıkaran, Nyon'dan önce kinder kutularıyla kura çeken bir gençliktik. Aramızda konuştuklarımız aramızda kalmasın istedik. Kısacası bizim de söyleyeceklerimiz var dedik ve yazmaya başladık. "Futbolu neden seviyoruz?" sorusu çıkış noktamız oldu ve nedenler üretmekte pek zorlanmadık. Buna bağlı olarak da futbolun sevdiğimiz ve şikayetçi olduğumuz detaylarına ağırlık vererek yazılarımızı sürdürdük. Üşengeçlikten sıyrıldığımız zamanlarda araştırma yazılarına yer vererek, sahip olduğumuz birikimi paylaşmaya çalışıyoruz.

İlk zamanlarda keyfi bir şekilde, yazma ihtiyacımızı gidermek maksadıyla yazmaya başlamıştık fakat zaman içinde takipçilerimizin artmasıyla belli ölçülerde sorumluluklar eklendi blogumuza. Öncelikli olarak önem verdiğimiz durum, yazılarımızı taraftarı olduğumuz Fenerbahçe ekseninde tutmamak ve bütün takım taraftarlarına karşı aynı sorumluluğu korumak. Zira her ne kadar Fenerbahçe taraftarı olsak da bir o kadar futbol sevdalısı iki kişiyiz ve diğer takımları da Fenerbahçe kadar takip ediyoruz. Kısacası Türk ve Avrupa futbolu üzerine birikimlerimizi ve yorumlarımızı dilimiz döndüğünce yazmaya çalışıyoruz. Bunu yaparken de kimseyi kırmadığımızı umuyoruz.

Bu tanıtım yazısı,"Di Massimo Talento" isimli blogun yazarı tarafından yazılmıştır. Kendisine bu değerli tanıtım yazısı için çok teşekkür ediyorum.

Siz de kendi sitenizi/blogunuzu tanıtmak isterseniz, blogumda var olan izleyiciler arasına kaydolduktan sonra  blogunuz hakkında detaylı bir mail (takiplistem@gmail.com) atmanız veya Blog Tanıtım adresindeki formu doldurmanız yeterli olacaktır..





Yorum
Sade dedi ki...
İşte tanıtım yazısı dedirten bir yazı! Siteyi ziyaret etmenizi tavsiye ediyorum; çok özenle yazılmış spor ve futbol yazıları okuyacaksınız.