21 Nisan 2009

Geçtiğimiz kasım ayında savaşların yoğun olduğu bir dönemde çocuk ölümlerinden çokça etkilenerek açtığım www.savascocuklari.com webloğumda, ilerleyen günlerde çocuk haklarından çocuk sağlığına, Unicef'in Türkiye ve Dünyadaki bir çok aktivitesinden, açlıkla mücadele eden çocuklarımızın yaşamlarına kadar bir çok yazıya yer vererek onların acılarına bir nebzede olsa ortak olmaya gayret gösteriyorum. Yeryüzündeki en saf sevginin çocuk sevgisi olduğu bilinci ile yolumuza devam etmeye gayret göstereceğim. Bu uğurda bizleri yanlız bırakmayan tüm dostlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunmayı bir borç biliyorum.


Blogun ana kategorileri: Çocuk hakları , Çocuk Sağlığı, Sokak Çocukları, Unicef ve Savaş ta mağdur olan Çocukların gelişimleri, Açlıkla mücadele eden Çocuklar

Bu tanıtım yazısı,"Savaş Çocukları" isimli blogun yazarı tarafından yazılmıştır. Siz de kendi sitenizi/blogunuzu tanıtmak isterseniz, blogumda var olan izleyiciler arasına kaydolduktan sonra  blogunuz hakkında detaylı bir mail (takiplistem@gmail.com) atmanız veya Blog Tanıtım adresindeki formu doldurmanız yeterli olacaktır..
Yorum
savaş çocuğu dedi ki...
Çok teşekkür ediyorum biraz geç bir teşekkür oldu ama affedin. inanın sorunlar yüzünden anca zaman bulabildim. Sevgiler.
Sade dedi ki...
Buraya kadar gelip yorum yazma inceliğinde bulunduğunuz için teşekkürler.