22 Nisan 2009

İçimde biriktirdiklerimle başladı hikaye... Gün geldi sığmadı içime... Taşmak istediler... Bende kaleme vurdum birikenlerimi... Biriktiler içimde ve ordanda döküldüler kaleme... Hepsi bu...

Bu tanıtım yazısı,"birikenler" isimli blogun yazarı tarafından yazılmıştır. Siz de kendi sitenizi/blogunuzu tanıtmak isterseniz, blogumda var olan izleyiciler arasına kaydolduktan sonra blogunuz hakkında detaylı bir mail (takiplistem@gmail.com) atmanız veya Blog Tanıtım adresindeki formu doldurmanız yeterli olacaktır..


Yorum
serencam dedi ki...
Gerçekten çok naziksiniz teşekkürlerimi sunuyorum..Sevgiler...
Savaş Çocuğu dedi ki...
blogçuluğu bana öğreten yüce insan peri:) kendisini çok uzun süredir takip ediyorum. Ve gördüğüm en başarılı bloglardan biri. Başarılar pericim
Sade dedi ki...
Birikenlerin meyvelerini toplamak bize düşüyor.
Savaş Çocuğu dedi ki...
Evet Doğru Söylüyorsunuz

Savaş Çocukları