25 Aralık 2008

Kendisi hakkında; ''istediğiniz kadar yazın yazmış adamlar,altına da 1200 karaktere kadar diye eklemişler.. anacım kim yapıyor bu blogger çevirilerini,ne yaman çelişki bu!'' şeklinde bir yazı ile tanımlayan Üfürükten Prenses'in ve kendini ''üfürüğün kanisi, nasıl bilirdiniz deseler yalandan da olsa iyi bilirdik denilesi..'' şeklinde tanımlayan takım arkadaşı kani'nin Üfürükten Prenses isimli bloguna nerden nasıl yönlendirildiğimi hatılamıyorum ancak beni biraz güldüren birazda üzen "Google'da bul beni!" yazısına takıldığım.

Yazıdan içeriğine örnek;
* ''rüyamda hoşlandığım erkek beni mıncırdı,anlamı ne:ne desem ya,bilemedim :P''

* ''düzğün öpüşme: yazamıyorsun bile manyak!! nasıl öpüşeceksin düzgün?''

Üfürükten Prenses, Türkiye'de ziyaret edilen siteler içinde Alexa sıralaması 2,338,523. tür. Takip listem blogunda Günlük kategorisi altında Blog Tanıtımı yapılmıştır.
Yorum