25 Aralık 2008

Kendisi için tanımlaması ''div ile başladı hayatım footer le bitti, bir header kadar mülk edinemedim.'' olan ezik taşralı kız ''Siminya'' megolamanyaklığı ile hayal gücü eşliğinde yazdığı yazıları ile sınırları zorlamakla kalmayarak, baş kaldırı ve isyanlarını da yer vermiş. Ana sayfadaki "Benim adım neydi?" isimli yazısı ilgimi çekti. Yeni nesil yazarlar, sanırım bu tarz abzürt konulara olan talebe cevabı en iyi verenler.

"Eniştemi öpüp geldim" isimli diğer bir yazısıdan ilgi çekiçi bir alıntı da şöyle;

-Ooo baldız hoş gelmişin özlettin kendini yav (!)
- sağlam dikiş at bırak teğeli enişte
- ha ha çok komiksin demiş miydim daha önce ?
-demiştin,ben sana düzinelerce düzenbaz demiş miydim ?
-misafirsin kalbini kırmayım
-dene bakalım kırılacakmı
-ya gitte misafir gibi zıbar ! gece gece asabımı bozma !
- misafir gibi çemkireceğim, maksadım gece gece asabını bozmak
-iyi ben yatıyorum al montumu ona çemkir
- montunda kadın resmi bulursam tükürürüm
-sonrada ablana ver o kolleksiyon yapıyor !?)/

İşte Siminya'nın dünyasına bir adet giriş bileti sizleri bekliyor; Siminya Kimdi, Neydi gibi sorularla uğraşmayın hayal dünyasına bırakın kendinizi, biraz gevşeyin. Böylesi çok daha güzel!

Siminya, Türkiye'de ziyaret edilen siteler içinde Alexa sıralaması 8,595. dır. Gayet başarılı bir Alexa değeri. Takip listem blogunda Hayal gücü kategorisi altında Blog Tanıtımı yapılmıştır.
Yorum
Adsız dedi ki...
siminyanın gerçek resmini gören varmı?
Adsız dedi ki...
Seviyorummmmmmmmmmm xD
Sade dedi ki...
Siminya'nın hayranlarıda bir başka:D
MURAT PINAR dedi ki...
Bugün ilgimi çekti de, uslubu çok çok farklı ve bi o kadar da hoş..
Sade dedi ki...
evet enteresan bir uslubu var! İlgi çekiçi ve sürükleyici:D