11 Ocak 2010



Reklam eleştirileri ve Pazarlama Fikirleri merkezi olan Reklamania; hergün gördüğümüz reklamlara biraz farklı gözle bakmaya çalışıyor. Bu uğurda detaylı reklam analizleri ve eleştirileri hazırlıyor. Reklamların arka planını araştırmayı hedefleyen, yurtdışı örnekleri varsa bu örneklerle reklamları irdeleyen, neden niçin sorularını soran bunun yanına da olmazsa olmaz konusu ile pazarlama yöntemlerini ekleyen başarılı bir site, Reklamania.

İyi reklam yapabilmek önemlidir, peki; 'Reklam nedir?', "İyi reklam nasıl yapılır?', 'Reklam kriterleri nelerdir?' Bu farklı reklam yazılarını okuyup ardından da beyin fırtınası yapılarak basit çözümler bulunabilecek bir konuya dönüşebilir. Bin bir tür reklam ile adeta bir reklam deposu veya reklam rehberi olarak da tanımlayabiliriz Reklamania sitesini.

Reklamania isimli sitenin Alexa istatistiklerine göre Türkiye'de en çok ziyaret edilen 102,382. web sitesi. Pek yüksek bir değer olmasa da bence site içerik olarak özgün bir site. Bu "herzaman değerler özellikle ingilizce dışındaki siteler için çok mükemmel çalışmayabilir" düşüncemi de biraz destekliyor. Reklam ile ilgili ve farklı pazarlama fikirleri ile alakalı birçok yazıyı bulabileceğiniz reklam pazarlama sitesi Reklamania sitesini size öneririm.

Düzeltme: İnsanlık hali işte, ilk kez bir siteyi tekrar tanıttım, gözümden kaçmış kusura bakmayın... Daha önceki Reklamania ekibi tarafından yapılan tanıtımı okumak isterseniz; Tanıtım Yazısı Okursanız, hangisi daha iyi bari onu söyleyin de eğlenelim biraz.
Yorum
Sade dedi ki...
Kabul ediyorum faka bastım. Daha önce tanıtılmış bir blogu tekrar tanıttım:D Olur böyle şeyler insanlık hali.