09 Ekim 2009


Galatasaray'lı taraftarlarca hazırlanmış ve bunu sütunlardaki fotoğraflarla oldukça iyi vurgulamış bir spor blogu tanıtımı ile karşınızdayım. Tabi şimdi akla direk olarak sadece Galatasaray'ın haberlerinin yayınlandığı, yanlı ve yanlış yorumların yapıldığı bir ortam gelebilir. Ancak öncelikle; objektiflikten, sportiflikten taviz vermediklerini belirtmekte fayda var.
Eleştirilerini ve yorumlarını takımların renklere, isimlerine, aldıkları sonuçlara göre değil performanslarına, oyun anlayışlarına, göre değerlendirmeye gayret etmektedirler. Sadece kendi takımları Galatasaray hakkında daha çok yazı yazarak bir kayırma yaptıklarını da zaten kendileri de kabul ediyorlar.

Zaman zaman basketbol, atletizm, tenis, formula, uluslar arası ligleri kapsıyan yazılar da bulabilirsiniz. Özellikle vurgulamak istediğim bölüm; Röportaj Yazılarıdır. Şuana kadar Atilla Çelik Röportajı, Fırat Topal Röportajı, Ali Ece Röportajı, Nejat Sayman Röportajını gerçekleştirdiler. Okumak isterseniz; şöyle buyrun. Devamını şahsen beklemekteyim.

Sportif Cümleler bugün (9 Ekim) itibariyle 6 aylık oldu. Nice mutlu altı aylara! Nice Yıllara! Neredeyse ilk yazılarından beri onları takip ediyorum. İlk halleri ile şimdiki arasında dağlar kadar fark var. Bir blogun gelişime şait olmak gerçekten çok farklı bir duygu. Gelişimleri sürüyor, bu gelişimin olumlu yönde artarak devam etmesini diliyorum.

Yazar Kadrosu: Serap Bahar, Burak Eren, Berkan, Ufuk Eskioğlu
Blog : Sportif Cümleler
Twitter : Twitter - Sportif Cümleler
Facebook : Facebook - Sportif Cümleler
Yorum
Serapbenbuyrun dedi ki...
Çok mutlu oldum okurken :) Böyle yazıları okumak, destek almak çok mutlu ediyor bizi ekip olarak. İnce bir davranış olmuş. Tekrar tekrar teşekkürler..
Sade dedi ki...
Sevgili Serap, spora bakış acınızı takdir etmek ve sizi destekleme adına ele aldığım tanıtım yazısını beğenmenize ben de çok sevindim . Bu tarz girişimlerde bulunan arkadaşlarıma ufakta olsa bir katkım olursa ne mutlu bana. Tekrardan nice mutlu yıllara!:)