25 Ağustos 2009

stock-photography

Son zamanlarda bir çok şeyle ilgilenmeye çalışıyorum bunlardan biri de illustration, vektoral çizimler... Bu sitede inanılmaz geniş bir kolleksiyon var, meraklılara duyrulur...

Site Adı : Stock Photography
Site Adresi : istockphoto.com

Bu tanıtım yazısı "Defnenin Dünyası" isimli blogun yazarı Nükhet hanım tarafından yazılmıştır. Nükhet hanıma önerisi için teşekkür ediyorum...

Ekstradan bir kaç eklemede yapmak istedim; Bu sitede illüstrasyon, audio, flash, video, fotoğraflar gibi bir çok dosyayı bir dolardan (1 $) başlayan fiyatlarla satın alabilirsiniz. Ve eşsiz fikirlerinizde bu ürünleri kullanabilirsiniz.

Siz de ilham kaynağınızı bulabilirsiniz. Bu siteyi öneren, tanıtımına vesile olan sevgili Nükhet hanım ilham kaynağını olarak istockphoto ürünlerini kullanmış. Tişört baskı boyama ve tişört desen boyama gibi iki farklı yazısı ile istockphoto'dan almış olduğu ürünleri nasıl değerlendirdiğini değerli okuyucuları ile paylaşmış. Detaylı şekilde bilgi almak isterseniz; bu veya bu yazılarını okuyabilirsiniz... Bir nevi Tişört Dizaynı...
Benzer türde sayfalar için sizde öneride bulunun. Siteleri tanıtın! Öneriniz hiç ummadığınız kadar işe yarabilir. Herhangi bir okuyucu için güzele, iyiye, mutluluğa, hobisel günlere, yeni keşfedilmiş bir aktiviteye,... ulaşması için bir vesile olabilir. Haydi, Sen de bir Site Öner; Blog Tanıtım Formu
Yorum
nükhet dedi ki...
istockphoto son zamanlarda çok kullanıyorum
çok keyifli bir site
ayrıca sevgili seda
çok sevindim
sitemin tanıtımına böyle bir katkıda bulunduğun için de teşekkür ederim
Adsız dedi ki...
istockphoto ve shutterstock'da satış yapan biri olarak galerime beklerim.
http://www.istockphoto.com/mypixart
http://www.shutterstock.com/gallery-87961p1.html
shutterstock'a üye olmak isterseniz
buradan
http://submit.shutterstock.com/?ref=87961