07 Ağustos 2009

Facebook ile blog yazılarınızı paylaşabilirsiniz, böylece arkadaşlarınızda sizin blogunun yazılarını daha kolay takip edebilir ve arkadaşlarına önerebilirler.

Ne duruyorsun hemen uygulamaya geç!

Facebook Profilinize giriş yapın. Sayfanın en üstündeki Ayarlar kısmının üzerine mouse ile geldiğinizde alta doğru açılan menüden Uygulama Ayarları sekmesini tıklayın. Alttaki resimdeki gibi açılan sayfada listelenmiş özelliklerden Notlar seçeneğini seçin.

Facebook-notlar

Bu seçeneğe tıkladığınızda açılan sayfada alttaki resimdeki görüntülenen kısımda yer alan "Bir Blog Aktar" seçeneğine tıklayın.
Facebook-blog-ice-aktarAçılan sayfada blog adresinizi ya da beslemenizi girmeniz istenir. Alttaki resimde de görebileceğiniz gibi Feedburner besleme adresimi yazdım altta yer alan kutucuğu tıkladım ve artık blog yazılarım Facebookta görüntülenmek için hazır "İçe Aktarımı Başlat" seçeneğine tıklayarak Facebook'a blogumu ekliyorum.

Facebook-blog-besleme
Ancak tabi bitmedi, son bir adım daha var.Son adım olan onaylama kısmı var. Alltaki gibi bir uyarı alacaksınız ve uyarının altında blofunuzda yazmış olduğunuz yazılarınız yer alacak;
Bu aktardığın blogun önizlemesidir.

Bu girişleri http://feeds2.feedburner.com/takiplistem'deki özet akışından elde ettik

Bu aktarmayı onaylarsan, her birkaç saatte bir bu kaynağı yeni gönderilerin için kontrol edeceğiz ve bulduklarımızı Facebook notlarına ekleyeceğiz.
Sayfada aşağıya doğru inerseniz, "Aktarımı Onayla" seçeneğini görebilirsiniz. Onaylama işlemini yaptıktan sonra artık profilinizde blogunuzun son yazıları da görüntülenecek.

Güzel bir fırsat kaçırmayın!
Yorum
İçimden Geldiği Gibi dedi ki...
başka bir arkadaşımdan yararlanarak bu bilgiye sahip oldum ancak sürekli sorun yaşıyorum yazılar iki kere yayınlansa üçüncüye gözükmüyor.Birde sizin yaptığınız gibi feedburner'dan deneyeceğim.Teşekkür ederim..
Sade dedi ki...
Şuan ben kendi Facebok profilimde kullanıyorum. Gayet başarılı;)
Vural Veral dedi ki...
teşekkürler bilgi için lakin ben yeni bir yazı yazdığımda profilimde ve arkadaşlarımın ana sayfasında gözükmüyor, bu problemi sizde yaşıyormusunuz
Sade dedi ki...
Şuan facebook'ta tüm yazılarıma dair notlarım görüntüleniyor. Uygulama ayarlarınızdan, notlarınızın ayarlarını kontrol etmenizi öneririm...
EYLÜL dedi ki...
ya benim notlar sayfasında blog aktar vs gibi bişeyler yok