21 Temmuz 2009

Tüm blogların anasayfasında yazıların altında görüntülenen "Kaydol: Kayıtlar (Atom)" ibaresini kaldırmak mümkün. Esasında bu ziyaretçilerin yazılarıza abone olması için bir kolaylık ancak, çoğu kullanıcının Feedburner'i kullanması sonucunda pek bir önemi kalmadı. Zaten Feedburner kullananlar sayfalarında farklı yerlerde besleme adreslerini belirtiyorlar.

Kaydol Kayıtlar Atom Yazısını Kaldırmak isityorsanız, yapılması gereken çok basit; Blogunuzun HTML düzenle seçeneğine tıklayın. Açılan sayfada Widget Şablonlarını Genişlet yazısının yanında yer alan kutucuğa tıklayın. Temanızda <b:include name='feedLinks'/> kodunu bulun ve silin.
Yorum
Evren dedi ki...
yaptım pek de güzel oldu :)
Sade dedi ki...
Maşallah, kem gözlerden ırak:)
ademarslan86@gmail.com dedi ki...
bu kodu bulamadım ben. yardımcı olurmusun
Sade dedi ki...
normal tabi, temanızda böyle bişey zaten yok!
iki defa demlenebilen bitki çayı dedi ki...
daha önce yöntem farklıydı bir kod ekliyorduk şimdi denedim o css satırını bulamadım fakat bu yöntem direk işe yaradı ,teşekkürler ;)
Sade dedi ki...
Gereksiz bir görüntü kirliliği yarattığını düşünüyorum. sizinde blogunuzdan kaldırmış olduğunuzu duyduğuma sevindim. Kolay gelsin...
Adsız dedi ki...
Blog ayarlar kısmındanda yapılabiliyor daha basit hatta
Ayarlar
Site İçerik Takibi
Blog İçerik Takiplerine İzin Ver
Yok seçeneğini işaretle

tamamdır =)
Sade dedi ki...
Bu şablonla alakalı bir düzenleme ;)

böyle bir seçeneği eğer feedburner gibi besleme araçları kullanıyorsanız kullanamazsınız, yok seçeneğini seçtiğinizde feedburner ile e-posta halinde okuyuculara gönderilen yazılarınız gönderilemeyecektir ;)
Adsız dedi ki...
sn.Sade, "önceki kayıtlar" yazısı en sonda sağda duruyor. tam ortaya veya en başa alabiliyor muyuz?
Sade dedi ki...
@Merhaba cosar, temanda alttakine benzer kodları arat;

#blog-pager-newer-link {
float: $endSide;
}

#blog-pager-older-link {
float: $startSide;
}
#blog-pager {
text-align: center;
}

$endSide ve $startSide kodlarının yerini değiştirirsen sağdaki sola soldaki sağa geçecektir. $endSide ve $startSide yerine left - right da yazılmış olabilir ;) ancak anasayfanın yerini değiştirmeni tavsiye etmem :)
Adsız dedi ki...
Denedim şimdi. Daha Yeni Kayıtlar bir boşluk hemen yanında Önceki Kayıtlar ve uzaklarında sağda Ana sayfa oldu şimdi. Araları çok mesafeliydi. biri en sol başta biri ortada bir en sağdaydı.hiç değilse birbirine yakın oldular. Ama Önceki Kayıtlar ifadesini başa alamadım.İdare eder gibi.
Adsız dedi ki...
tekrar silip denedim bu sefer oldu. önceki kayıtlar sol başa geldi ama ana sayfayı ortaya, daha yeni kayıtları da en sağa aldı. araları açıldı yine :))
Sade dedi ki...
@cosar; mesafe için;

#blog-pager-newer-link{padding-left:60px; float:left}
#blog-pager-older-link{padding-right:60px; float:right}
#blog-pager{text-align:center}

şeklinde padding eklersen yakınlaşırlar.
Evren dedi ki...
kem göz değdi bana :)
daha önceki temalarımda kaldırabilmiştim ama bu sefer kaldırılmıyor bu atom kaydol...
ben ona atom kaybol diyorum, bi bakıyorum o hala orada... yardım lütfennnnnn...
Sade dedi ki...
Merhaba, sadece; feedLinks şekilde aratmanızı öneririm. Olmazsa da temanızın bir örneğini gönderin, atom kaydolu temanızdan sileyim ;)
umut dedi ki...
uzun zamandır kafama takılıyordu teşekkürler paylaşım için.
AHMET KATRANCIOĞLU dedi ki...
Arkadaşlar Blog kayıtlarında Ana sayfa diye bir yazı var. Ancak blogumun üst tarafında ana sayfa linki bulunmakta. Blok kayıtlarındaki ana sayfa yazısına ihtiyacım yok yani. Onu kaldırmam için hangi kodu silmeliyim?
ry dedi ki...
bunu kaldırmanın w3c hatalarını giderme gibi bir durmu var mı?
bilgin dedi ki...
Çok faydalı oldu. Teşekkür ederim.
Sinan dedi ki...
I believe Rudy de Haas (Murphy) has room in his museum at the moment - why not apply?

I bet Kinect will not be magical either.

sesli sohbet - kaliteli sohbet could have made sohbet et - kameralı sohbet magical if they wanted to, they could have hired a man in a turtleneck to give a magical presentation and BAM... a islami sohbet - bedava chat Event (maybe a mirc sohbet product too, who knows.)

video izle would have been much cheaper to cet too. No wonder cinsellik sohbet overtaking chat, chat kanalları dini sohbet end mynet- sohbet kanalları know where NOT to spend their money. chat siteleri - sohbet odaları - cinsel sohbet - mirc - mirc indir - mirc - turkce mirc
sahsenbizzat dedi ki...
Paylaşım için teşekkürler
kubilay dedi ki...
çok iyi oldu bu çok sağol.
kurumsal web tasarım dedi ki...
Teşekkürler işe yarar...
jyoung dedi ki...
Kendi bloguma da uyguladım, görüntü kirliliğinden başka bir şey değildi. Teşekkürler...
Adsız dedi ki...
tşk ederim ve saygılarımla
BipoMan dedi ki...
saol abla :D
tv izle dedi ki...
yaptım çok sağolun
Unknown dedi ki...
AnaSayfa yazısı Nasıl Kaldırcam Yardımcı Olurmusunuz.
yazargider dedi ki...
bulamayanlar widget şablonlarını genişlet demeyi unutmasın
Admin dedi ki...
Gerçekten değişiklik sevenler için güzel bir görünüm oldu :)
Unknown dedi ki...
fak fak fikafok
Unknown dedi ki...
fak fak fikafok
Unknown dedi ki...
Ben kodu blog sayfamda bulamadım başka bir yöntem mevcut değil mi ?
Unknown dedi ki...
çok saol kardeş
diyetlistesibul dedi ki...
Blogma uyguladım bu kodu sitenin günlük gösterim sayısı 5000 den 250 ye düştü tavsiye etmiyorum
Unknown dedi ki...
Gmail Kaydol kelimesine kasıyorum. o yüzden bu yazıdaki kaydol: kelimesi bile işime yarıyor. yoksa normal sitelerimde bende kaldırıyorum :D
Unknown dedi ki...
ben bir tülü bulamıyorum o kodlar ı zaten hiçbir zaman bulamadım :(