22 Temmuz 2009

Blogger'daki Tepkiler isimli eklenti blogunuzda yazılan yazıların okuyucular tarafından değerlendirebilmesine olanak sağlamak amacı ile geliştirilmiştir. Yorum yazmaya vakti olmayan ya da üşenen ziyaretçiler için birebir çözümdür. Anında yazı hakkındaki görüşlerini paylaşabilirler. Bir nevi oylama eklentisi görevi de görür. Klasik tema kullanıcıları bu eklentiyi sorunsuz şekilde kullanabilir ancak bazı modifiye edilmiş temalarda görüntülenememe sorunu ile karşılaşılır. Bu sorunu ortadan kaldırabilecek bir önerim var.

Tepkiler (Reactions) Blogger Bloglarına Nasıl Eklenir?
Bu eklentiyi yazılarınızın altına yerleştirmek için birkaç basit adımı takip etmelisiniz. Kullanıcı panonuzda uygulamak sitediğiniz blogun Sayfa Öğelerine tıklayın. Blog Kayıtlarına ait Düzenle kısmına tıklayın ve açılan pencerede Tepkiler seçeneğini aktive etmek için solundaki kutucuğa tıklayın. Tepkileri kendiniz belirleyebilirsiniz. Kaydedin ve blogunuzu görüntüleyin yazılarınız altında alttaki resme benzer tepkileri görebilirsiniz.


Blogger Tepkiler Sorununa Çözüm Önerisi
Eğer klasik tema kullanıcıysanız, yukarıda anlatılan adımları izlemeniz yeterli olacaktır. Böylelikle Tepkiler eklentisini birkaç kolay operasyonel işlemle halletmiş olursunuz.

Peki ama hazır tema kullanıyorsanız, ve temanız Blogger Tepki (Reactions) eklentisini desteklenmiyorsa ne yapmalısınız?

Öncelikle, Sayfa Ögeleri > HTML düzenle yolunu zileyin. Widget Şablonu genişlet kutucuğuna tıkladığınızdan emin olun. Temanızda <data:post.body/> kodunu aratın. Bulduğunuz bu koddan hemen sonra alttaki kodu yapıştırın.
<span class='reaction-buttons'>
<b:if cond='data:top.showReactions'>
<table border='0' cellpadding='0' width='100%'><tr>
<td valign='center'><span class='reactions-label'>
<data:top.reactionsLabel/></span>
</td>
<td><iframe allowtransparency='true' class='reactions-iframe' expr:src='data:post.reactionsUrl' frameborder='0' name='reactions' scrolling='no'/></td>
</tr></table>
</b:if>
</span>
Temanızı görüntüleyin, her yazının sonunda tepkiler eklentisini göreceksiniz. Herhangi bir sorunla karşılaşan olursa lütfen yorumlar kısmında belirtsin.

Kolay Gelsin...
Yorum
MeLeK dedi ki...
malesef olmadı:(
Sade dedi ki...
Şuan kullanmakta olduğum temada da görüntülenmiyordu. Ancak bu yöntem sayesinde herhangi bir sorun kalmadı. Hatta senin de TEpki eklentisini görmen için belli bir süre kullanımda bırakacağım.

Tekrar denemeni tavsiye ederim.
Sade dedi ki...
Sizin de görebilmeniz için belli bir süre blogumda kullandım Tepki tuşlarını! Umarım fark etmişsinizdir. Anlatımı adım adım uygularsanız sanırım sorun kalmaz. Artık Tepki tuşlarını kaldırıyorum. Sorun olursa lütfen yorumlarda belirtin.
MeLeK dedi ki...
öncelkle çok teşekkürler 3.denememde başardım ancak bu tepkilerin başka bloglarda yıldız şeklinde olanları gördüm böyle birşey yapabilirmiyiz mesela http://yaseminmutfakta.blogspot.com/ daki gibi
Sade dedi ki...
bu siteden yıldız şeklinde tepki tuşlarını yükleyebilirsiniz; http://www.outbrain.com
Μεχmέτ dedi ki...
çok teşekkürler.malum bizim insanımız yorum yapmaya üşeniyor ve bu eklenti büyük bir ihtiyaç :)
Sade dedi ki...
:) teşekkürler. paylaşmak yorumlarla daha bir güzelleşiyor.
Serapbenbuyrun dedi ki...
Temayı değiştirdikten sonra ayarlayamamıştım tepkileri. Çok teşekkür ederim tam istediğim gibi oldu. Emeğinize sağlık :)
Confeng dedi ki...
Teşekkürler, bir şey eklemek istiyorum, ilgili kodun hemen altına yapıştırınca tepkiler en üstte çıkıyor, mesela etiketlere dair kodu içeren blokun altına yapıştırınca etiketlerin altında çıkıyor, buna dikkat ederek daha iyi bir düzenleme yapabilirsiniz.
Sade dedi ki...
Temadan temaya değişebilir belki ancak benim uyguladığım temalarda normal nerede çıkması gerekiyorsa orada görüntülendi. Önerin için teşekkürler...
Adsız dedi ki...
saol. işe yaradı
Unknown dedi ki...
işe yaradı saol ellerine sağlık
Witchie of Stars dedi ki...
Selam,
kodunu bulamadım ama footer ile ilgili if kodlarından birinin bitimi öncesine, yapıştırınca oldu (kodu tam olarak yazmaya çalıştım ama yorumda buna izin yok sanırım, hata mesajı çıktı).

Ne zamandır uğraşıyordum. Yardımınız için çok teşekkür ederim.
Sade dedi ki...
Selam "Witcihie of Stars" <data:post.body/> kodundan mı bahsediyorsun? Bu kod temanızda %90 vardır. Kodu kopyala-yapıştır yaparken solunda ya da sağında boşluk bırakmamaya dikkat edin. Sonuçta bu kodu bulamamış olsanız bile bir şekilde sorunu çözmenize de sevindim.
Adsız dedi ki...
çok teşekkür ederim yazılarınız gerçekten çok yararlı oluyor :)
ali@ dedi ki...
Teşekkürler, yararlandım.

Kolay gelsin.
Sade dedi ki...
işinize yaradıysa ne mutlu...
... dedi ki...
Peki, tepkileri kimin işaretlediğini görebileceğimiz bir seçenek var mı?
Ben tepkileri ekledim, ancak sadece kaç kişi oylamış onu görebiliyorum. Kimler oy vermiş onu göremiyorum.
Böyle bir seçenek var mı, yardımcı olabilir misiniz?
Tşk.
Sade dedi ki...
Merhaba, tepkileri kimin işaretlediği görüntülenemiyor, maalesef.
serkan dedi ki...
çok teşekürler. işime yaradı
Kâğıttan Kayıklar dedi ki...
teşekkürler işe yaradı
Murat dedi ki...
teşekkürler. sevgiler
Fatih DEDECAN dedi ki...
Teşekkür ederim.
VoSToK dedi ki...
saol oldu ama kodunu arattırdıgmızda ilk çıkanın degil ikinci çıkan sonra kodu yapıştırın
Blogcaner.net dedi ki...
teşekkürler arkadaşım işime yaradı.Bende bunu arıyordum :)
Kargın Yenice dedi ki...
teşekkürler çalışıyor :)
Kargın Yenice dedi ki...
Teşekkürler :) İşe yaradı.
tuba-nur dedi ki...
Merhabalar..
duzenlemeyi oldugu gibi yaptigim ve kaydettigim halde halen blog yazilarimin altinda tepkiler sekmesini goremiyorum.. baska ne gibi bir yol izlemem gerekli biliyorsaniz ve bilgilendirirseniz memnun olurum..
tesekkurler..
Kuru Fasülye dedi ki...
bu kodu ilk kodunun ardından mı yapıştırıyoruz yoksa ikinciye de mi ekliyoruz? n'apıyoruz?
Dua Gecesi dedi ki...
Teşekkürler...
ADMİN dedi ki...
selam ben dedigniz kodu buldum sitem film sitesi oldugu için grün müyor bende anlamadım neden grün müyor tepkiler vigeti ama kafayı yicem evet süyledikleriniziz harfiyen yaptım doğru yaptım çününkü 20 fazla kez denedeim yanlış olmasın diye hiç bşi gtün müyor http://xfilmci.blogspot.com/ filmlerde yorum yazmayalnlar için çok güzell olmuyor mormalde olması gerek tşkler yinede
ADMİN dedi ki...
evet bu arda videt şanlonunu genişlete tıkladım siziz bayadır takip ediyorum 2 yıldan fazla vardır ilk defa kısmet oldu yorum yazma nedar az yorum yazıyoruz deyilmi
Adsız dedi ki...
My brother suggested I might like this blog. He was entirely right.
This post actually made my day. You can not imagine simply how much time I had spent for this
information! Thanks!
Here is my page ... horse betting games
AdminPanpa dedi ki...
Hocam öncelikle çok sağol görünmüyordu şuan görünüyor. Fakat şöyle bir sorunum var. Tepkiler: diye başlık gösteriyor, bunu kaldırmanın yolu yokmu? Çünkü Tepkiler yazısının fontu blogumdaki yazı karakterimden dolayı büyük, ama oylama şıklarının fontu küçük, doğal olarak yamuk yumuk duruyorlar :(( Yardımcı olursan sevinirim.
Adsız dedi ki...
bookmarked!!, I lіkе your ωebѕіtе!


Herе is mу wеb blog - Www.Facebook.Com
Adsız dedi ki...
Link exchange is nothіng else hoωeѵer іt is only plаcing the other pеrson's blog link on your page at appropriate place and other person will also do same in favor of you.

Review my page ... https://Pinterest.com/pin/391531761324454974
Hata Çilingir dedi ki...
Çalışmadı