09 Temmuz 2009



Blogger eklentilerinin bulunduğu blogger yardım blogu.

Bu yazı, "Blogger Eklentileri" isimli blogun yazarı "Davut Erarslan" tarafından yazılmıştır. Kendisine teşekkürlerimi sunuyorum. Umarım bu yazı kendisine farklı okuyucular bulmasında yardımcı olur.

Siz de kendi sitenizi/blogunuzu tanıtmak isterseniz, blogumda var olan izleyiciler arasına kaydolduktan sonra blogunuz hakkında detaylı bir mail (takiplistem@gmail.com) atınız ya da Blog Yorumunu, Yaz, Gönder, Paylaş! adresindeki formu doldurunuz.
Yorum
Davut dedi ki...
Teşekkür ederim..
Sade dedi ki...
Aynı kategorilerde yazılarımızın olmasından dolayı kendisine yürekten başarılar diliyorum. Umarım ziyaretçilerinin istediği tüm eklentileri onlara sunabilir ve ziyaretçilerine yeni bilgiler katabilir. Kolay gelsin sevgili Davut...
MURAT PINAR dedi ki...
Sağolsun Davut'un bloğunu keşfettikten sonra bloğa bir kaç iyileştirme yaptık, özellikle "devamını oku" özelliğini uygulamam hız açısından artı sağladı sitede.
Senin aracılığınla tekrar teşekkür ediyorum Davut'a...
Sade dedi ki...
Yararlı bilgileri bulmana sevindim, Murat. Birçok özelliği blogunda anlatmış faydalı bir blog.
MURAT PINAR dedi ki...
Kaçar mı Zeynel :)

Bu arada senin scarlett'e; sevdiğim, dövüş sporlarıyla ilgilenen bir hocam için düzenlemeler yaparak blog(site) hazırlıyorum. Scarlett konun olmasa hakkından zor gelirdik herhalde :)
Bitirdiğimde link atarım..
Sade dedi ki...
Çok sevindim, Scarlet görsel olarak mükemmel bir tema! Linkini bekleyeceğim!