03 Haziran 2009

Ziyaretçilerinize herhangi bir konuda uyarıda bulunmak, duyuru yapmak için kullanılabilecek bir eklenti. Ya da sadece hoşgeldiniz demek için bile kullanabilirsiniz. Kısacası, Mesaj penceresi içerisine istediğiniz yazıyı yazabilirsiniz.

Örnek Görüntüler;

Google Chrome için örnek görüntüdür.


IE için örnek görünütüdür.

* Blogger'a kullanıcı adınız ve şifrenizle giriş yapın ve temanızın bir yedeğini alın.

* Yerleşim > HTML'yi Düzenle > Widget Şablonlarını Genişlet' e tıklayın. Ve "Ctrl+F" yardımı ile aşağıdaki kodu aratın;

<head>
* bulduğunuz bu kodun hemen altına aşağıdaki kodu yapıştırın.

<script language='JavaScript'>alert(&quot;Mesajınızı Burya
Yazın
&quot;);</script>
* Kırmızı ile renklendirilmiş olan "Mesajınızı Buraya Yazın" yazısının yerine istediğiniz yazıyı yazın ve temanızı kaydedin.

* Blogunuzu görüntüleyin. Nasıl çalıştığını göreceksiniz.

Kullanımının gerekli olabileceği durumların olması ihtimalinden dolayı sizlerle paylaşmak istedim.

Kolay gelsin.
Yorum
Adsız dedi ki...
Merhaba... Blogunuzu takip ediyorum ve sayenizde çok şey öğrendim:) Açıklayıcı ve öğretici yazılarınız için teşekkür ederim. Sizden bir konuda yardım rica edeceğim. Karşılama penceresi oluşturmak için gerekli değişikliği sağladım ancak blog içinde gezinirken, her sayfa değişikliğinde uyarı penceresi çıkıyor:S Yalnızca bloga ilk girişte bu pencerenin görüntülenmesi için nasıl bir işlem yapmam gerekir? Şimdiden ilginize teşekkürler..
Özgür Öztürk dedi ki...
@çomağını saklamayan deli

Ekleyeceğin kodların başına (b:if cond='data:blog.url == data:blog.homepageUrl') sonuna ise (/b:if) eklersen sadece anasayfada çıkıyor. Yorum kısmına kod eklenemediği için "<" ve ">" işaretleri yerine parantez kullandım. Sen kodları eklemeden önce parantezleri bu işaretlerle mutlaka değiştirmelisin.