05 Haziran 2009


"Politika, futbol, magazinel kültür(?), modaya ayak uydurmak, cool olmak gibi konular ilgi alanımın dışında kalıyor.

Parti tutmuyorum ve herhangi bir dernek, vakıf, cemaat veya topluluğa da üye değilim.

…..izm ile biten düşünce akımlarına uzaktan el sallamakla yetiniyorum.

Hayatın anlamlı birer bütün, evrenin kusursuz, bu kusursuzluğu da bir oluşturanın var olduğuna inanıyorum.

Ben sadece eksik parçaları toplayıp, yapbozu tamamlamaya çalışıyorum."

Bu yazı "Kainat Yolcusu" isimli blogu tanıtmak amacı ile blog sahibinin rızası alınarak yayınlanmıştır.

Siz de kendi sitenizi/blogunuzu tanıtmak isterseniz, blogumda var olan izleyiciler kısmına kaydolduktan sonra blogunuz hakkında detaylı bir mail (takiplistem@gmail.com) atmanız veya Blog Yorumunu, Yaz, Gönder, Paylaş! adresindeki formu doldurmanız yeterli olacaktır.
Yorum