04 Mayıs 2009


Sayfamda içimdeki beni anlatıyorum.İstanbul benim şehrim,rengim siyah en yakın arkadaşım yalnızlık... Blogda İstanbul'da gezerken gözlemlerimi paylaşıyorum...

Bu tanıtım yazısı, "KİM GÖLGESİNDEN KAÇABİLİR Kİ..." isimli blogun yazarı tarafından yazılmıştır.

Siz de kendi sitenizi/blogunuzu tanıtmak isterseniz, blogumda var olan izleyiciler arasına kaydolduktan sonra blogunuz hakkında detaylı bir mail (takiplistem@gmail.com) atmanız veya Blog Yorumunu, Yaz, Gönder, Paylaş! adresindeki formu doldurmanız yeterli olacaktır.
Yorum
kim gölgesinden kaçabilir ki dedi ki...
Sayfanızda bloguma yer verdiğiniz ve tanıttığınız için teşekkür ederim.Saygılarımla....
Sade dedi ki...
Ne güzel şu İstanbul, keşke herkez sizin gibi feyizlense... Eminim okuyucularınıza vesile olacaksınız ve umarım benimde ufak bir katkım olur;)

'Takip Listem'