28 Nisan 2009

Hareketli, kaliteli, güncel Müzik ve Filme dair ne varsa… Hep kendime gizlediğim müzik kutumda sakladığım müzikleri çıkardım sonunda… hopladım, zıpladım, ağladım, sordum, buldum tepsiye koydum üzerine şifonu çekmedim!!! siteme koydum (: … film listelerimi ve güncelerimi… güncel olan her şey ilgi çeker benim sayfamda öyle oldu.. Müzik ruhun gıdasıdır, vazgeçilmezidir, üzüntüsüdür, sevincidir, ilacıdır… kaliteli paylaşım ise bunların hepsini getirir… Müziğe ve Filme dair ne varsa...

Bu tanıtım yazısı "Beş Play Bir Pause" isimli blogun yazarı tarafından yazılmıştır.

Siz de kendi sitenizi/blogunuzu tanıtmak isterseniz, blogumda var olan izleyiciler arasına kaydolduktan sonra blogunuz hakkında detaylı bir mail (takiplistem@gmail.com) atmanız veya Blog Yorumunu, Yaz, Gönder, Paylaş! adresindeki formu doldurmanız yeterli olacaktır.
Yorum
Adsız dedi ki...
Full Damar Şarkı Dinlemek için www.efkarvakti.tr.gg Ziyaret Ediniz...
Adsız dedi ki...
bahsettiğidin bloglar, gerçekten takip etmeye değer..bu konuda iyi bir rehber bu blog..
http://adektlimited.blogspot.com/