28 Nisan 2009

spaBlogumu ziyaret edenlerin devamlı olarak tanıtım yazılarını okuyup sıkılabileceklerini düşündüğüm için zaman zaman etiketli yazılara, zaman zaman da e" yer vermeye çalışıyorum. Bunlara ilave olarak açmaya karar verdim. Bu yeni kategorinin önemi okuyucularımın yada takipçilerimin de katılımcı olmasını sağlayabilmek ve ortak bir yazı yazabilmek olacak. Yazının içeriğinde ilginç, farklı, değişik, yaratıcı,... gibi sıfatlarla tarif edilebilecek resim ve videolar yer alacak. Umarım sizlerde katılımcı olursunuz.

Eğer sizde ilginç, farklı, değişik, yaratıcı,... gibi sıfatlarla tanımlayabileceğiniz resimleri veya videoları paylaşmak isterseniz, adınızı/kullanıcı adınızı ve varsa blog/site adresinizi yazarak resmi veya videoyu bulduğunuz adreslerle birlikte bana e-mail gönderirseniz, resimler ve videolar belli bir toplama ulaştıklarında ben de okuyucularımla paylaşırım. Böylece sizler farklılıklarınızı paylaşabilecek ve blogunuzu tanıtabileceksiniz, diğer bir yandan da insanlara yeni ve farklı resim ve videoları tanıtmış olacaksınız. Unutmayın, "Bilgi, paylaştıkça çoğalır"





































Ve son olarak ilginizi çekebileceğini düşündüğüm birkaç Videoyu da paylaşmak isterim,



Bryum & Kapok 03: A Lilt from Overture on Vimeo.

Bir Honda Reklamı;


Honda Insight - Let It Shine from Honda on Vimeo.

"Bu insanoglu nereye gidiyor, ne yapmaya çalışıyor" gibi soruları akıllara getiren, düşündüren, hatırlatan bir video da sıra;


ART & COPY trailer from Baldwin& on Vimeo.
Yorum
Sade dedi ki...
Eğer sizde ilginç, farklı, değişik, yaratıcı,... gibi sıfatlarla tanımlayabileceğiniz resimleri veya videoları paylaşmak isterseniz, adınızı/kullanıcı adınızı ve varsa blog/site adresinizi yazarak resmi veya videoyu bulduğunuz adreslerle birlikte bana e-mail gönderirseniz, resimler ve videolar belli bir toplama ulaştıklarında ben de okuyucularımla paylaşırım. Böylece sizler farklılıklarınızı paylaşabilecek ve blogunuzu tanıtabileceksiniz, diğer bir yandan da insanlara yeni ve farklı resim ve videoları tanıtmış olacaksınız. Unutmayın, "Bilgi, paylaştıkça çoğalır"