23 Nisan 2009

Adam ve kadın hikâyeleri yazıyorum, geçmişe, geleceğe ve ana dair. Yüreğimden geçen en çok onlar… Yaşama dair notlarım da var aralarda hayata çivi niyetine çaktığım. Çiviler batar bazen ayağıma bir serzeniş olur kelimelerim. Zaman zaman merak edip kim ne demiş diye bakarım, izi kalanı paylaşırım satır aralarında. Hayat bir oyundur kuralını bilmediğim, bazen kazanırım bazen kaybederim. Kendime seslenirim, kendime kızarım, kendimi severim ama senden çok daha fazla değil inan.

Ana kategorileri; Yaşama Dair, Yüreğimden Geçenler, Şiir Tadında, Hayat Bİr Oyun, Kim Ne Demiş, İçime Mutluluk Kaçtı.

Bu tanıtım yazısı,"Evrenin Dünyası" isimli blogun yazarı tarafından yazılmıştır.

Siz de kendi sitenizi/blogunuzu tanıtmak isterseniz, blogumda var olan izleyiciler arasına kaydolduktan sonra blogunuz hakkında özgün ve detaylı bir mail (takiplistem@gmail.com) atmanız veya Blog Tanıtım adresindeki formu doldurmanız yeterli olacaktır..
.
Yorum
Evren dedi ki...
Teşekkür ederim listende dünyama yer verdiğin için...
y. dedi ki...
Çok severim "evrenin bloğunu" çok içten,çok vurucudur yazıları.
y. dedi ki...
Çok severim "evrenin bloğunu" çok içten,çok vurucudur yazıları.
Sade dedi ki...
#Evren: Esas dünyanı bizimle paylaştığın için ben teşekkür ederim.

#y: vurdu beni de o içten yazıları...