17 Nisan 2009

Pire için yorgan yakarım yakmakla kalamaz yaktığım yorgana ağlarım sonra neden ağladığımı unutur şen kahkahalar atarım kızgın olduğunda çevremdeki herkesi kızdırırım neşeli anımda herkesi güldürürüm icat çıkarmayı çok severim çıkardığım icatlara ben bile şaşar kalırım.Sabah erken kalmayı severim akşam erken yatmaktan nefret ederim.Yaşlılarla sohbeti çocuklarla muziplik yapmayı ve ukalalara haddini bildirmeye bayılırım.Başka dünyalara yolculuk ederim memnun kalmazsam yolculuğu yarıda keserim :)İnsanların mistik güçlerine inanırım bir gün kendimi ışınlamak umuduyla yaşıyorum.Bu konuyla ilgili icad çalışmalarım büyük bir hızla devam etmekte. Kısacası Ömür boyu öğrenci olmayı tercih edenlerdenim cehaletim ise bundan ötürü....

Bu tanıtım cümlesi, 'Ateş Böceği' isimli blogun yazarı tarafından yazılmıştır. Siz de kendi sitenizi/blogunuzu tanıtmak isterseniz, bana blogunuz hakkında detaylı bir mail (takiplistem[@]gmail.com) atmanız veya Blog Yorumunu, Yaz, Gönder, Paylaş! adresindeki formu doldurmanız yeterli olacaktır.

Yorum
Ateş Böceği dedi ki...
Teşekkür ederim sağolasın :)
Sade dedi ki...
:) sende saol! Eline sağlık!