25 Mart 2009

Yazıya en sevdiğim yazılarından birinden alıntı yaparak başlamak isterim; Billie Holiday'in dediği gibi:
"Günaydın kalp acısı, Oturmayacak mısın? Beni en iyi tanıyan sensin."

Depresifliğin zirvelerinde dolaşırken aylak aylak, ayaklar çıplak, y. içmiş Akineton, yapay bir huzur.


Sevdiğim bir yazısından sonra da akıl yetmezliği yaşadığım kork! isimli yazısına geçeyim;
"isimlerden kork. isimler kimlik üzerinde kudrete sahiptir. başkaları isimleri silah olarak kullanabilir. isimler senin boyutlar boyunca izlenmene sebep olacak kancalardır.
isimsiz kal, ve güvende ol.

ben isimsiz olanım
."
İsimsiz olmak ve güvende olmak! Çok mu felsefik olmuş? Ben mi anlayamıyorum? isimsiz ol takip edileme, silik ol hayatta, bir iz bırakma,... bak şimdi kızdım ama... Mantıksız geldi bana. Her yazıda güzel olacak değilya ama çoğuda güzeldir bakmayın siz bana! Her insan bir dünyadır! Bu sözüde her söylediğimde Şebnem Ferah'ın şarkı sözleri geliyor aklıma; "İçine girdiğin küçük kaygan deliği yeni ve büyük bir dünya mı sandın?"

Ne... isimli bir yazısında paylaştığı şiir de şöyle;
...
orada tanrının biliniyor kuşlar
kadınlar tanrının biliyor kuşları
ve soruyorlar ona
tanrım ne yaptık sana
kuşlarının kanatlarını mı kırdık
ne yaptık sana

tanrı sessiz
annem kadar sessiz
bakarak
neden bekliyorsunuz burada
diyordu kalanlara
...
gibi farklı şiir leri de bulabileceğiniz bir blog. Bazen farklı resimlerle de blogunu şenlendirmiş.


En garipsediğim özelliği, her zaman etiket kullanmaması (Bazı yazılarında etiket mevcut), blog içinde güzel bir döndü sağlayabilmek için bence etiket her blog için gerekli. Şuan itibari ile 23 İzleyici var. Sade bir blogger teması kullanıyor.

Son olarak, Türkiye'nin ilk rap albümünü yapan o günlüğüne kurulan bir habere göre de tekrar bir araya gelip albüm yapacağını işittiğim, Cartel, Evdeki ses isimli şarkı geliyor hep aklıma bu bloga girdiğimde nedense;

Evdeki ses evdeki ses bam bam,
Mikrofonda Kerim ter akıyor sırtımdan,
Kolay değil böyle rap'te yerinde durmak,
Zıplamak hoplamak çılgın gibi bağırmak,
İçimden geliyor vahşice kudurmak,
İyi dinle gerçekler şimdi başlayacak...


Ne kadar derin o kadar ses, ne kadar ses o kadar derin mi? Cartel dedik Karakan'ı da yad etmeden olmaz; Al sana, al sana, "Deep Sound" Hadi hadi yandan. Var mi bize yan bakan?!
Yorum
y. dedi ki...
hollywood ünlüsü kıvamında upuzunnn cevap yazdım ama senin blog bana kelek yaptı,yazıyı kaldırdı attı,şimdi gece gelirim yazarım bir daha.
Sade dedi ki...
Güven olmaz blogger'ın işlerine. Yorumunuzu bekliyorum!
y. dedi ki...
Geleyim ve hollywood ünlüsü olmanın keyfini ikinci kez çıkarayım dedim,öncelikle zat-i alinize teşekkür ederim sevgili blog zabıtası,adam yerine koymuş,kritik yapmışsınız.Ters denilenin önde gideni olduğumdan sondan başlayacağım,deep sound çünkü bunlar sadece kendi kendimeyken yüksek sesle okunan cümlelerim ancak beni çok yakından tanıyanların girebileceği ve herzaman aşkın olduğu bir dünya ve farkettiğin üzere gerçek hayat böyle değil.Cartel mi,ha ha ha,sana bunu mu anımsatıyorum.Aslında daha çok David Lynch filmi karakteri gibiyimdir,yüzümün hangi yönüyle karşılaşılacağı pek belli olmaz.İlahi adam demek istiyorum.Evet ,etiket yok,ne olmuş yani,belki unuttum belki canım istemedi,benim bloğum değil mi deyip sıyrılayım mı?
+18 yolundaki resimleri seviyorum,görselliğin baştan çıkarıcı olması gerektiğine inanıyorum,çok inanmasam iyi olur,elimde erotik bir blogla kalakalırım da ,adım zapuk olur.

Doğu edebiyatını seviyorum,mistik şehirleri,parise gittiğimde kendimi masal ülkesinde hissetmiyorum ama yezd de zaman el değiştiriyor,birden başkalaşıyor aldığım nefes,yaşadığım aşk,unutmaya çalıştığım acılar.

Son olarak ,bilmem farkındamısın;ben bu bloğa kaçıyorum,burası yaşam alanım,evimin mutfagı ,kedilerimin yastığı ,aşka bakışımın sandığı bu blog,sessiz oluşum bundan.Ama madem dedin etiket çakmayı unutmam ,seni mi kıracağım.Daha bişey demem gerekiyor mu? Hah,son olarak bu iş böyle iyi olmuş hayatta arasam bulamayacağım blogların bazıları buldum,bakalım diğer günler ne getirecek.
Sade dedi ki...
Hoşgeldin Sevgili Hollwood ünlüsü!

Şuana kadar aldığım yorumlar arasında bir sıralama yapsam direk zirveye yerleşecek kadar samimi ve dolu dolu bir yorum yazmışsın, bunun için çok memnun oldum, anlatamam.

Cartel değil de Özellikle o şarkısı geliyor nedense aklıma. Takıntı oldu gitti. Sessiz ve derinden okurken yazılarını düşünebiliyormusun aklımdan geçen şarkıyı! Tam tezat oluyor bazen yazının özü bile kaçıyor.

Deep Sound'u kritik ederek sizin gizli dünyanızı afişe ettik artık yanlız değilsin. Şöyle de düşünebilirsin sen evde yanlız olduğunu düşünürken senin mırıldanmalarını bekleyen birisi var. Ama sen onu göremiyorsun. Ghost Whisperer gibi oldu konu.

Fotoğraflar bence çok güzel seçilmiş. Acıkcası ben beğendim. Tek eleştirdiğim konuda bir o kork yazısı ve tarzı birde etiketler.

Etiketler mevzunu esasında "senin yararına olur" diye düşündüğüm için dile getirdim. Okuyucuya, özellikle benzer içerikleri sunabilmek adına faydalı bir durum, ama asla zorunluluk değil. Keyf-e keder bir durum. Asla beni kırmamak için kasma kendini, (havaya girdim/bunun içinde sana ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum).

Buralara az gelir Hollwood ünlüleri, öyle oluncada el ayak titrer, umarım memnun kalmışsınızdır.
y. dedi ki...
Sevgili Sade,
blog zabıtası olarak ,kendine daha uygun bir avatar mı bulsan acep,zira benim en sevdiğim filmlerden birinin kahramanıyla arz-ı endam ediyorsun.

Hollywood ünlüsü olmayı seven blog kaçkını.
Sade dedi ki...
O'ndan vazgeçmek ne mümkün?
y. dedi ki...
Aaa yok bu bloğun bana gıcığı var kesin,gene yuttu mesajımı.
Sayın blog zabıtası,sanmayınız ki,kendimizle ilgili kısmını okuduk sizi kenara koyduk,yazdıklarınızı itinayla okumaktayız amma nereye ne yorum yapılır muallaktayız.

Hollywood ünlüsü ve kişilkleri.
Sade dedi ki...
Blogger ile aranızda bir sorun var anlaşılan! yoksa benim blog sizi sever:D Her yazının altında yer alan kısımlara yorum yapabilirsiniz. Okunmak; iyidir,sevindirir, mutlu eder,... teşekkürler.