29 Ocak 2009

''Pandora'nın kutusunda ne vardır?'' da açtırma pandoranın kutusunu diye diyolagları meşhurdur. Pandora, Yunan mitolojisinde ilk kadın insandır. Zeus tarafından, Prometheus'un ateşini çaldığı için insan olması buyrulan, yükümlülük olarak da kendisine, içinde tüm hastalıkları ve kötülükleri barındıran bir kutu emanet edilen pandora kişisi, merakı yüzünden bu kutuyu açmıs, böylelikle tüm şeytanlıkları insanoğlunun hayatına sokuvermiştir.

Bu hikayedeki kadından esinle isminin konulduğunu düşündüğüm blog, içten sohbetleri ile, sevgi dolu duygusal yaklaşımları ile ara ara birşeylere kızıp, hiddetlenmesi ile güzel bir blogtur. Güncedir, günceldir.

Sabit geleni gideni vardır. Esasında minumun sabiti vardır. Giderekte artmaktadır. 53 Takip eden arkadaş canlısı fevkaledenin fevkinde blogdaşı vardır. Blogu düzenli ve intizamlıdır. Kullandığı şuan ki tema şıktır. Güzeldir hoştur, göz atılıp okunmalıdır. Buradan buyrun...
Yorum
Kızıl dedi ki...
Nasıl da mutlu oldum! Çokta kötü sıkıntılarım varken şu an, beni o kadar bahtiyar ettin ki. Çok çok, hatta sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Öyle güzel anlatmışsın ki, hakkımda böyle düşünülmesi inanılmaz hoş bir duygu. Tekrar teşekkürlerimi sunuyorum.

Sevgiyle kal!!!
Adsız dedi ki...
Sürekli takipçilerinden biri olarak size Teşekkürlerimi sunuyorum.Güzel ve yerinde anlatımınız için.
Hoşçakalınız.
Seyyah dedi ki...
PANDORAYI sürekli takip eden biri olarak, yerinde ve güzel anlatımınız için Teşekkürediyorum.
Hoşçakalınız.
Kızıl dedi ki...
E ama ben teşekkür ettim yorum bırakarak yayınlanmamış gelmedi mi yoksa yaa, merak ettim şimdi :((
Sade dedi ki...
Merhaba, yazıyı beğenmenize çok sevindim. Sevilen takip edilen bir sayfanın anlatımıda bir güzel oluyor bunun da sebebi yine o sayfanın güzelliği sanırım. ,Kusura bakmayın pek aktif bir blogger olamıyorum yorumlara geç cevap verebildim.saygılarımla.