26 Aralık 2008

hop-ciki-yahop-çiki-yaya isimli bir bloga rast geldim, başka bir bloga yapılmış yorumcuları takipteyken. Yorum yazanların bloglarını hep merak ederim. Özellikle de olumlu yorum yazanların. Hep şu soru gelir aklıma, ''acaba gerçekten beğendiği için mi olumlu yazmış, yoksa idare eder bir yorum yazağımda banada gelsin bir laf eğlesin!'' biraz art niyet arar gibiyim.

Bloga ilk girişte sayfa resmi olarak kullanılan resim çok hoşuma gitmesi ile birde blog tanıtıcısı olarak konulan yazıyı (Batılı Anlamda İlk Türk Blog) görünce meraklandım. Batılı anlamda Türk blog ile neye vurgu yapılmış ögrenmek istedim. Konulara daldım, çıktım, daldım, çıktım ancak batılı anlamda bir yazı nasıl olacaksa ne onu anladım nede ona ışık tutacak veya alakalı bir konu göremedim. Gören olursa bana da haber verirse sevinirim. Ki sanırım kendi profil tanımlaması ile buna açıklama getirmiş; ''ne ben olabildim ne de başkası''

En anladığım (kolay anlaşılır) şey yazarın kedi sevdiği.

Bu blogun, Türkiye'de ziyaret edilen blog ve siteler içinde Alexa sıralaması : 8,852,653 dır. Takip listem blogunda Günlük kategorisi altında Blog Tanıtımı yapılmıştır.
Yorum
ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...
böyle bi yazıdan şimdi haberim oldu, gerçi ne zzaman yazılmış göremedim ama. neyse ben batılı anlamda ilk türk blogu sloganına açıklama getirip kaçayım. google analytics diye bir uygulama var bilirsiniz kim nereden nasıl gelmiş bloga hesabı. arada karıştırırdım ben bunu. neyse bi keresinde bir kişinin bloguma "batılı anlamda ilk türk blogu" diye googleda arama yaparak geldiğini gördüm. o sırada başka bir bloggerda msnde gevezelik etmekteydik. kendisi de bi yandan headerımı düzenlemekteydi. bu aramaya epey güldük geyiğine de sloganımız bu olsun dedik. olay bundan ibaret. yoksa benim böyle bi iddiam olmamıştır asla da olmaz. kendi halinde gayet de kişisel yazılar yazan bi bloggerım.
yazınızı gördükten sonra anladım ki bloguma bi açıklama koymam gerek.
saygılar, sevgiler...
Sade dedi ki...
İlk tanıtımını yaptığım bloglardan biriydi. Yazı tarihi: 26.12.2008.

Tamemen bir raslantı üzerine "hop-ciki-yaya" isimli blogunuza denk geldim. Belki biraz acemilikle belkide tam bir okuyucusu olmamakla blogun bazı önemli noktalarını kaçırmış olabilirim. Ekleme yapmak istediğiniz bir konu olursa yapabiliriz.

"Batılı anlamda ilk Türk Blogu" açıklamasına da takılmamın nedeni o tarihlerde blogda tanıtımını yapmak için yeni blog araştırmalarımda bir çok blogda tanım ve içerik farklılığına denk gelmemdi. Birkaç blog tanıtım yazımda da buna değinmeye çalışmıştım.

Bence bloglarda yazılan açıklamlar blogları tanıtmaya yönelik olmalı. Sizin blogunuzda en beğendiğim kısım yazıdada belirttiğim gibi Başlık resminiz. Gerçekten çok yaratıcı ve şık bir resim. Resim sizin blogunuzuda okumama vesile oldu ve ara ara ziyaret ettim blogunuzu. Bence kişisel kategorisinde gayet başarılı şekilde kendini temsil edebilecek özgün bir blog.

Yorumunuz için teşekkürler. Eğer tanıtım yazınız hakkında öneriniz olursa ekleme ya da çıkarma yapabilirim. Görüşmek üzere.