25 Aralık 2008

"Gün yüzüne cıkmayan güzel hisler" isimli blogta yine bir bayan yazara ait pozitif enerji ile kendini ve misafirlerini besleyen bir blog. Bu kadar bayan blogger'in olduğunu da pek bilmezdim. Oysaki dalgalar beni hep kadınsal bloglara yönlendirdi. Meğerse blogların adlarını unutmalarım bundanmış şeklinde düşünüp unutkanlığıma bir kılıf buldum.

Bir yazısında ''kafanı toparlayamadığın, herşeyden sıkıldığın, nefes almak için bi kaç kez düşündüğün oldumu hiç?'' gibi sorulara cevap arayan bir blog olması da işin boyutunu biraz felsefikleştirme gayreti ile bakın ben kültürel yığılması olan biriyim demeye getirmeden kendi çapında güzel çözümler üreteceğini düşündüğüm ama yazısının sonun da "acil durumlarda camı kırınız" yazan bir buton ihtiyacı duyuyorum hayatıma, bu acil bir durum...'' şeklinde çözümsüz girdaplar da kalmış bir yazar.


Not 1: Blogda yer alan yazıların %85'i bir erkek yazar tarafından yazılmıştır. (Bir bayan blogu diyerek neremden uydurmuşum bilemiyorum.) Blog yazarının uyarısı ile anlaşılmıştır.

Not 2: Kişisel sebeplerden dolayı blog kapatılmıştır. Linkleri kaldırılmıştır. Daha fazla detay için, Yorumlar kısmında blog yazarının yorumunu okuyabilirsiniz.

Not 3: Blog yazarlarından "Serzeniş Meraklısı" (Erkek olanı) bu adreste yazılarına devam etmektedir.
Yorum
Unknown dedi ki...
merhabalar...
ben serzeniş meraklısı, o blog bir bayan yazara ait değildi, o blog ortaktı ve yazıların %85 lik bir kısmı bana(erkek, erkek, erkeeeeeeeeek :D) yani bir erkeğe aitti, o alıntı yaptığınız yazı da benim idi. yani bir erkeğin.. neyse, yanlış anlaşılmış olabilir, hiç problem değil, takip listenize girmek hoş, geç farketmez sıkıcı olsa da...
orayı eski sevgilimle ortak tutuyorduk ama kafa uyuşmazlığı maalesef hayatımızın her alanında her insanla yaşayabileceğimiz bir şey. 7 ay sürmesine rağmen şuan o ilişki bitmiş, o blogda kapanmış bulunmakta...
eğer takip etmeye devam etmek isterseniz (ki bu beni çok mutlu eder.)
http://serzenismeraklisi.blogspot.com/
burada yazmaya devam ediyorum.. çook çok sevgilerimi bıraktım...
sevgi ve saygıyla...
Sade dedi ki...
Merhaba Serzeniş Meraklısı,
Tamamdır, erkek blogu olarak düzelteyim. Neyse çok mühim değil.

İsterseniz siz kendi tanıtımınızı yapabilirsiniz ve yazıyı istediğiniz şekli ile değiştirebilirsiniz. Yada yeni bir yazı ile sadece serzeniş meraklısı isimli blogunuzu tanıtabilirsiniz. Sizin gibi değerli yazıları okurları ile paylaşan blogcuların bloglarını tanıtmak benim için gurur kaynağıdır.
Unknown dedi ki...
sevgili sade;
şuan hastahanede kalıyorum malesef hastalığım yüzünden, ince düşüncen için çok teşekkür ederim..
eğer ki takip etmek istersen, bunu siz yaparsanız çok daha yakışıklı durucaktır, eminim... :)
bu yazıyı değiştirmenize de gerek yok, bitmiş birşey halbüsem.. :)
çok teşekkürler ince düşünceleriniz için..
sevgiler bıraktım tekrar :)
Sade dedi ki...
Geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim. En kısa zamanda serzeniş meraklısı için bir tanıtım yazısı yazacağım, inşallah. Sevgi ve saygılarımla. Saglıcakla kalın...