27 Mart 2009

Blog Wolkanca'yı sanırım bilmeyeniniz yoktur. Anlatmaya veya tanıtıma ihtiyaçı olduğunu da düşünmüyorum. Bir çok başarısız girişimin arasından sıyrılan sayılı insanlardan biri olmak önemli. Esas konum, bünyesinde bulundurduğu Karikatürist Onur'un Karikatürlerini yayımladığı blogu olacak.

Yayımlamak kelimesini kullanınca "yayın" ve "yayım" ikilisini de hiç bir zaman sevmediğimi, sevemediğimi,... söylemekten kendimi alamıyorum. Nerede, ne zaman, hangisi kullanılır halen çözmüş değilim. Neyse "Gayrı Ciddi" konumuza döneyim.

Orjinali:burada

Ara ara ziyaret ettiğim, "karikatür dediğin, güldürmelidir" düşüncesini çoğu zaman es geçen daha çok düşündüren karikatürlerle karşılaştığım bir blog. Çizim olarak gayet başarılı buluyorum ancak espiri anlayışı olarak pek yaran, kopartan, gülmekten altınıza yaptıracak şeyler yok, yada bana denk gelmemişte olabilir. Dediğim gibi ara ara ziyaret ediyorum. Çizim olarak, günden güne geliştiğine inanıyorum. Umarım çok daha güzel karikatürlerini görebiliriz. Kendisine başarılar diliyorum. Ziyaret etmek isterseniz, sizi şöyle alalım.

1. yaş günü için düzenlediği "karikatür nasıl çizilir" konulu videosu, burda.

Onur Arslan


Orjinali: burada


Yorum
Onur Arslan dedi ki...
daha çok karikatür magazin blogudur belki bir gün "takipteyiz" de gayrı ciddi'ye konu olur ha :)

teşekkürler.
Sade dedi ki...
enteresan bi fikir, benim hiç karikatürüm olmadı abi! (K. Emrah kaşları)
wolkanca dedi ki...
benim hiç karikatürüm olmadı onur :( anlıyor musun? :D heheheh. yazın için teşekkür ederim.
Sade dedi ki...
:)onur patrona bir karikatür çek! rica ederim wolkanca, siz işinizi iyi yapıyorsunuz bende elimden geldiğince takdir ve tebriklerimizi sunuyorum. Çok daha güzel internet sayfalarına! Cheers!