02 Mart 2010

Blogger otomatik olarak resimlerinize kenarlık ekler. Kenarlık, yazı ve resim alanını birbirinden ayırmak için kullanılır. Kullanıcı, resimlerin etrafında bir kenarlık görüntülenmesini istemeyebilir. Peki, blogger'da resim kenarlığı nasıl kaldırılır?

blogger-kenarlik-kaldirma
Blogger'da Resim Kenarlığı Kaldırmak için öncelikle blogger oturumunuzu açın ve ilgili blogunuzun yerleşim, HTML'yi düzenle yolunu izleyin. CTRL+F yardımı ile arama yapın ve CSS kodları arasında yer alan alttaki kodu bulun.
.post img {
padding: 4px;
border: 1px solid $borderColor;
}
Bulmuş olduğunuz kodda border: 1px solid $borderColor; kısmını silin. Böylece Blogger Resim Kenarlığını kaldırmış olacaksınız. Ayrıca kenarlıkları düzenlemek için Blogger Kenarlık Düzenleme yazısını da okumanızı tavsiye ederim.

Kolay gelsin.
Yorum
Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...
Yine yine yine teşekkürler, her bir yazı paylaşım, blog hazinesine ayrı bir değer katıyor. Emeğinize sağlık.
Sade dedi ki...
Teşekkürler, gelincik. Sorularını bekliyorum :D
Enver Arslan dedi ki...
Teşekkürler.Kenarlıkları değiştirme hakkında yazınızı bekliyorum...
Sade dedi ki...
Basit bir şekilde kenarlık değiştirme hakkında bir yazı yazdım. Hemen hemen bitmek üzere. Sanırım yarın yayınlarım.
Unknown dedi ki...
Teşekkür ederiz, incelemeniz dileğimizle web sayfalarımız aşağıda bulunmaktadır.

müjde ar
SSK Sorgulama
iran kedisi
YusufDevranlı dedi ki...
yorum
birdost dedi ki...
benim şablonumda bu kodlar yok, ne yapabilirim?
Yeliz Yükselen dedi ki...
Ya ben resimlerin kenarlılarını kaldırmak istiyorum ama şablonda böyle bişey yok. Daha doğrusu çoğu şey yok. Ne yapabilirim.??