18 Ağustos 2009

Bir rengin kodunun ne olduğunu ögrenmek mi istiyorsunuz? Renkler ve kodları için işte çözüm yolu; HTML Color Picker programları

Renk Kodlarını bulmak hiç bu kadar kolay olmamıştı!
Bu program sayesinde kolaylıkla renklerin kodlarını öğrenebileceksiniz. Peki siz, Renk Kodlarını bulmanın bu kadar basit olabileceğini hiç düşünmüş müydünüz?

Bedava Renk Kodu Bulan Araç Kurulumu ve Kullanımı



Kurulum ve kullanımı oldukça basit indireceğiniz programı (rar dosyasından çıkardıktan sonra) tek tıklama ile çalıştırabilirsiniz. Alltaki örnek resimde de grebileceğiniz gibi fare ile üzerine geldiğiniz her rengin size HTML kodunu (C0E3E3), HTML renk adını (White), RGB renk kodunu (126,212,255) ve TColor renk kodunu ($00C8D0D4) sizlere gösteriyor.

Hemen yanlarında yer alan F1, F2,F3,F4,F5 tuşları ile kolayca kodu kopyalayabilir ve istediğiniz gibi kullanabilirsiniz.



Bence site renklerini düzenlemede kolaylık sağlayabilecek bu program hem yer kaplamıyor hemde ekstra adımlara gerek bırakmaması ile çok yararlı. Bu programı şu* adresten indirebilirsiniz.Benzer programlar için de bu adresten faydalanabilirsiniz.

Sizlerinde önerebileceği benzer özellikli web ve bloglama yardımcısı olarak kullanılabilecek programlar varsa lütfen yorumlar kısmında belirtin.

Kolay gelsin...

Kaynakça:
(*) Blog Tutorial isimli blogun yazısından istafe edilmiştir.
Yorum
Fashioncholic Girl dedi ki...
bloguma ilk başladığımda sadece html yazım modunu kullanabiliyordum ve bu renk kodalrını teker teker internetten bulup yazıyordum :D
Sade dedi ki...
Bu tarz programlar sayesinde kolaylıkların kapısı aralanıyor. Yazmaya daha çok vakit kalıyor:)
Sade dedi ki...
eldegmeden üretimdir
Mehmet Ay dedi ki...
http://www.iconico.com/colorpic/
ColorPic Lazım Olur belki hocam
benim sitem=> http://sitekodu.com ve http://mobilika.blogspot.com
Adsız dedi ki...
lütfen bana yardım edin. travel şablonun seçtim ama arka planın üstündeki o gölge beni çok rahatsız ediyor onu tamamen kaldımazmıyız... sadece arka plan resmi görünsün istiyorum... başka şablonlarda denedim ama arka planın üstündeki o perde hep var yardım edin lütfeeeeeeeeeeeeeen
Adsız dedi ki...
Wonderful beat ! ӏ wіѕh to appгеntiсe whilst you
amеnd yοuг site, how сan i subscribe foг a blog
web site? The account aidеԁ me a appropriate deal.

I were a lіttle bit familiar of this уour bгοadcaѕt
ρrovideԁ brilliant cleаr concept

Αlsο ѵisit my ωeb site; http://www.ukinsurancewise.co.uk/