20 Ağustos 2009

Müge, sesleniyor sizlere! Pür dikkat kesilin...

"Hayat mı sürüklüyor seni yoksa sen mi sürüklüyorsun hayatı peşinden? Dur Bak, Bakalım Etrafına... Görülmemiş, Yazılmamış, Anlatılmamış ne kalmış hayatta...
Meydan Oku Hayata! Ben öyle Yapıyorum..."

Bu Müge'nin blog başlığında yazan özlü sözü, esasında blog tanıtımı için sadece "kendi bloğum" şeklinde bir tanıtım göndermişti ama içim bu kadar bir kısa tanımı yayınlamaya elvermedi ve birkaç birşey eklemeye karar verdim. Umarım Müge'de bundan memnun kalır. Zira şuan hiçbir şeyden haberi yok... Süpriz!

Mayıs ayından beri yazan eğlenceli bir blogcu için 95 izleyici ve 131 tekil yazı bence bloga yeteri kadar değer verildiğinin göstergesi... Dört ayda böyleyse dört sene sonra... gibi bir hesaba gerek yok tabi. Umarım güzel yazıları eşliğinde okuyucularında katılımı ile birlikte iyi vakit geçirir ve tam bir eğlence mekanına çevirir blogunu.
Muge-eglence-sac-modeli Bu blog için Kadınsal, Hobi ve tabi ki Anne etiketlerini uygun gördüm zira daha çok kadınsal konuların ele alındığı bir kişisel iç rahatlatma merkezi gibi. Düğün hazırlıkları, Gelinlikler, Danteller, yukarıdaki resimde de görebileceğiniz gibi saç modelleri, pazar günü eğlenceleri,... gibi birçok meraklısına hitap edebilecek ilginç konusu var. Bu konulara ilgisi olanların ziyaret etmekten hoşlanabileceği bir blog.

Ziyaret etmek isteyenler için, işte adres: Müge'nin Eğlencesi

Eğer sizde kendi blogunuzu farklı kişilere duyurmak isterseniz Takip Listem'de istediğiniz şekilde bir tanıtım yazısı yazabilirsiniz. Lütfen detaylı bir yazı ile birlikte blog tanıtımında kullanılmasını istediğiniz resmin adresini menüde yer Site Tanıtım Formu ile bana gönderebilirsiniz.
Yorum