15 Temmuz 2009

Yazı başlığının altında etiketlerinizi görüntüleyebilirsiniz. Şuan "Takip Listem" de etiketleri bu şekilde görebilirsiniz. Buna benzer bir düzenleme için yapılması gerekenler şöyle;

Adım 1: Blogger'a kullanıcı adınız ve şifrenizle giriş yapın ve temanızın bir yedeğini alın.

Adım 2: Yerleşim > HTML'yi Düzenle > Widget Şablonlarını Genişlet' e tıklayın. Ve "Ctrl+F" yardımı ile ]]></b:skin> kodunu aratın ve alttaki kodu hemen üzerine yapıştırın.
div.tag{font-size:11px; padding-top:5px; color:#999999; margin-bottom:10px;}
.profileImage{float:left; margin:3px 6px 2px 0px; background:#FFF; padding:4px;}
.post-tag{font-family:Georgia, &quot;Times New Roman&quot;, Times, serif; font-size:12px; margin-bottom:10px;}
.post-tag a:link, .post-tag a:visited{color:#666; text-decoration:none; font-style:italic;}
CSS kodunda isteğe bağlı değişiklikler yapılabilir. Yazı tipi, rengi, vb. özellikler değiştirilebilir.

Adım 3: Ardından altta görüntülen şekli ile kırmızı ile renklendirilmiş olan kodu renksiz koddan hemen sonra yapıştırın.
<b:if cond='data:post.link'>
<a expr:href='data:post.link'><data:post.title/></a>
<b:else/>
<b:if cond='data:post.url'>
<a expr:href='data:post.url'><data:post.title/></a>
<b:else/>
<data:post.title/>
</b:if>
</b:if>
</h3>
</b:if>

<!-- Etiket -->
<div class='post-tag'> <b style='border-right:solid 1px #CCCCCC; padding-right:10px; margin-right:10px;'>Etiket</b>
<b:if cond='data:post.labels'>
<b:loop values='data:post.labels' var='label'> <a expr:href='data:label.url+ &quot;?max-results=10&quot;' rel='tag' style='border-right:solid 1px #CCCCCC; padding-right:10px; margin-right:10px;'>
<data:label.name/>
</a>
<b:if cond='data:label.isLast != &quot;true&quot;'/>
</b:loop>
</b:if>
</div>

Renklendirilmemiş kodlar örnek olması için verilmiştir. Temanıza eklemeniz gereken kodlar kırmızı ile renklendirilmiştir.

Kolay Gelsin...
Yorum
Teknojest dedi ki...
Teşekkürler güzel paylaşım.Hiç bir sorunla karşılaşmadım
Unknown dedi ki...
Ben blogumda yazılarımın altında görünmesini istiyorum ama temamdan mı bilmiyorum, etiket görünümünü açmama rağmen etiketlerim görünmüyor. Altında, normal bir şekilde nasıl görüntüleyebilirim?
Unknown dedi ki...
Hmm, Etiket ile başlayan kısmı aşağıdaki kodun altına koyunca oldu. Teşekkürler kodlar için.