17 Mayıs 2009


1919 doğumlu bir sanatçımız Müzeyyen Senar'ı tanıtmaya ne hacet zaten tüm Türkiye kendisini yakından tanıyor. Sevenlerini en üzen haber, sanırım Şubat 2008`de sesini kaybettiğinin açıklanmasıdır. Ancak ben O eşsiz sesi hiçbir zaman unutmayacağım. Hele Fikrimin İnce Gülü şarkısını asla. Bu video bir taş plak kaydı ve bence "Fikrimin İnce Gülü" şarkısının en iyi versiyonudur. Türkçe'ye hakimiyetine, ses perdelerindeki geçişlerine, 'bülbülü' derken ki o sesini titremesine,... hayranım. Sözcüklerin tanımlamakta yetersiz kaldığı bir ses şarkıcısıdır.

Video ile "Fikrimin İnce Gülü" şarkısını eşsiz yorumlayan Müzeyyen Senar'dan hem dinleyin hemde alttındaki şarkı sözleri ile O'na eşlik edin. Belki hayaller dünyasına doğru kısa bir yolculağa çıkarsınız.







Şarkı Sözleri:
Fikrimin ince gülü, kalbimin şen bülbülü (2)
O gün ki gördüm seni, yaktın ah yaktın beni…
O gün ki gördüm seni, yaktın ah çapkın beni…

Ateşli dudakların, gamzeli yanakların (2)
O gün ki gördüm seni, yaktın ah yaktın beni…
O gün ki gördüm seni, yaktın ah çapkın beni…

Ellerin ellerimde, leblerin leblerimde (2)
O gün ki gördüm seni, yaktın ah zalim beni…
O gün ki gördüm seni, yaktın ah çapkın beni…



Müzeyyen Senar - Fikrimin İnce Gülü Video Linki burada
Yorum
birkadin dedi ki...
ahhh bunu dinlemeyeli oyle cok olmus ki, surada sunum hazirlamam gerekirken, basimin agrisindan masadan kaldiramazken, uykusuzluktan gozlerimi acamazken oyle mutlu oldum ki, pat diye karsima cikmasina, iyi ki koymussunuz.

sevgilerimle :)
Sade dedi ki...
Sevgili Görkem hoşgeldin. Böylesine bir ruh haline bile ilaç olduysa başka söze ne gerek! Gerçekten enfes bir yorum ve harika bir şarkı. Yorumun için çok teşekkürler...