25 Aralık 2008


Evet, amaç buydu. Bir kez ziyaret edip daha sonra ulaşamadığım, adresini dahi hatırlayamadığım blogları tekrar bulmak bazen çok zor hatta imkansız olabiliyor. Hele de biraz unutkansanız, vay halinize! Bloglama serüvenim de bu tarz blogları bir yere not edip, bir nevi rehber oluşturma fikriyle başladı. Ve halen daha elimden geldiğince farklı bloglarla karşılaştığımda onları sizlerle paylaşmaya çalışıyorum.
Takip listem ile bloglamaya başlarken;
Bunun yanında övülesi blogları da ihmal etmemek lazım, tabi.

Fikir güzel peki ya icraat ne olur?

Orasını zaman gösterecek. Görelim.
diyerek başlamıştım tanıtım yazılarına ve bir çok farklı bloga yer verdim.

"Featured Video" etiketli yazılarımla, sevdiğim şarkıcılara ait video klipleri ve "Inspiration" kategorim ile farklı sitelerden bulduğum enteresan, ilginç, yaratıcı, sanatsal, gibi sıfatlarla tanımlanabilecek fotoğraf, resim, animasyon ve benzerlerini linkleriyle beraber paylaşıyorum.

Bu haliyle bir blog havuzu halini alan Takip Listem'de daha sonraları temamda yapmış olduğum değişiklikleri paylaşmaya başladım. Birçok okuyucunun ilgisini çekmesi ile bu tarz yazılar yazmaya devam ettim. Amacım sadece blogger yardım blogu olmak değil. Sadece insanlara yarım edebileceğim konularda onlara biraz yardımım olsun istiyorum.
Yorum